پیوست

شرکت صرافی ملی ایران

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > شرکت صرافی ملی ایران
لوگوی صرافی ملی ایران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
mex logo
حوزه فعالیت: انواع خدمات ارزی

وب سایت: www.mex.ir


نرم افزارهای راه اندازی شده: سیستم اتوماسیون صرافی و فرآیندساز | سیستم صرافی MBES | سیستم های جامع مالی | اتوماسیون اداری | منابع انسانی

درباره شرکت صرافی ملی ایران

صرافی ملی ایران در سال ۱۳۸۳ با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عمدتا با سرمایه بانک ملی؛ بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس گردید و علی رغم محدودیت های بین المللی، نقش مهمی را در نقل و انتقال وجوه ارزی و ایجاد تعادل بازار ارز ایفا نموده است.
شرکت صرافی ملی ایران با بهره مندی از دانش و تجارب مدیران و کارشناسان ورزیده ارزی و بانکی، تعامل سازنده با واحدهای خارج کشور بانک ملی و انعقاد قرارداد با کارگزاران معتبر و خوش نام و بکارگیری تجهیزات پیشرفته، ریسک انجام حواله های ارزی و معاملات نقدی را به حداقل رسانده است.

صرافی ملی ایران

چالش اولیه

صرافی ملی ایران جهت پیشبرد اهداف کاری خود نیاز به سیستم جامع مرکزی داشت که نه تنها نرم افزارهای مالی و اتوماسیون را در اختیار قرار دهد، بلکه در صورت لزوم بتوان نرم افزارهای دیگر را هم به این مجموعه افزود؛ بدون اینکه خللی در هماهنگی و یکپارچگی سامانه ها ایجاد شود.

process

یکپارچگی نرم افزار

evaluation

سازمان الکترونیک

inventory

نرم افزار جامع

mex min

“با توجه به حسن شهرت پیوست در حوزه صرافی و ظاهر ساده و جالب نرم افزار تصمیم به استفاده از آن گرفتیم و در ادامه تنوع گزارشگیری و پیاده سازی نرم افزار براساس روال کار صرافی موجب رضایت ما از پیوست شده است.”

محمدرضا امیرخانی

نایب رئیس هیئت مدیره

نقاط قوت نرم افزار

  • ظاهر ساده و جالب نرم افزار که به محض ورود مورد توجه قرار می گیرد یکی از نقاط قوت آن است و این مسئله در برقراری ارتباط با سیستم بسیار حائز اهمیت است.
  • سیستم گزارشگیری نرم افزار بسیار خوب است و تا حدود زیادی توانسته مشکلات ما را حل کند. هر زمان هم نیاز داشتیم گزارشی را بگیریم و نتوانستیم، تیکت زدیم و تیم پشتیبانی پیوست در گزارشگیری به ما کمک کرده اند.

 نقاط قوت پیوست

با توجه به متفاوت بودن روال کار در صرافی های خصوصی و دولتی، شرکت پیوست در ابتدای کار یک مستند فنی و گانت چارت اجرای کار ارائه کرد و طبق همان برنامه و متناسب با نیاز مجموعه؛ نرم افزار را پیاده سازی نموده و استقرار داد.
واحد پشتیبانی همکاری خوبی با مشتری دارد و در مقابل درخواست ها انعطاف پذیر است. هر زمان که با مشکلی رو به رو شدیم، تیکت زده ایم و بصورت آنلاین و یا از طریق جلسات حضوری با کارشناسان پیوست توانسته ایم نیازها را بررسی و مشکلات را حل کنیم.


| علت توسعه پیوست در شرکت صرافی ملی ایران |

همانطور که گفته شد؛ از سیستم پیوست می توان گزارش ها و خروجی های خوبی (به شرط ورود اطلاعات صحیح) به دست آورد.
ضمن اینکه میتوان تمام نیازهای نرم افزاری؛ مالی و ستادی و عملیاتی را هم بصورت یکپارچه با محصولات این شرکت تامین کرد. به طور کلی می توان گفت که این شرکت حدود ۹۵% از مشکلات ما را حل کرده است.

ما از انتخاب پیوست راضی هستیم .


داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.