پیوست

پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری

گروه نرم افزاری پیوست > پیوست بلاگ  > پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری
پژوهشکده-حفاظت-خاک-و-آبخیزداری

پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حوزه فعالیت: عمرانی، کشاورزی

وب سایت: scwmri.ac.ir


نرم افزارهای راه اندازی شده: نرم افزار جامع مالی


درباره پژوهشکده حفاظت خاک و آب خیزداری

اولین‌ کمیته‌ حفاظت آب و خاک‌ در ایران،‌ در سال‌ ۱۳۳۷ به‌ دستور وزیر کشاورزی‌ وقت با عضویت کارشناسان‌ ایرانی‌ و دو تن‌ از متخصصان‌ سازمان‌ خوار و بار و کشاورزی سازمان‌ ملل (FAO) مأمور به خدمت در ایران‌ تشکیل‌ شد. از تصمیمات اولیه‌ این‌ کمیته‌ انجام‌ بررسی‌ها و آزمایشاتی‌ در زمینه‌ نحوه‌ مبارزه‌ و جلوگیری‌ از فرسایش بادی‌ و آبی‌ در کشور بود.

تفکیک‌ وظایف‌ وزارت‌خانه‌های‌ کشاورزی‌ و جهاد سازندگی‌ و توجه‌ مسئولین‌ وزارت جهاد سازندگی‌ به‌ اهمیت حفاظت آب و خاک‌ و اعتقاد عمیق‌ کارگزاران‌ آن،‌ بر ریشه‌ای‌ بودن‌ تحقیق‌ به ‌عنوان‌ زیربنای‌ کارهای‌ اجرایی‌ سبب توجه‌ خاص به‌ تحقیقات حفاظت خاک‌ وآبخیزداری‌ شد. پیامد این‌ تفکر، تشکیل‌ مرکز تحقیقات حفاظت خاک‌ و آبخیزداری‌ بود که‌ با ادغام ‌بخش مربوطه‌ در مؤسسه‌ تحقیقات جنگل‌ها و مراتع‌ و مرکز تحقیقات آب جهاد سازندگی‌ با تجارب بسیار مفید، از سال‌ ۱۳۷۲ آغاز به‌کار نمود


چالش اولیه

خیلی پیش آمده که هیئت مدیره و رؤسای ما درخواست گزارش ها و آمارهایی رو داشتند که ما علم و امکانات جمع آوری این گزارش ها را نداشتیم. در این موقعیت ها پس از تماس با تیم فروش و پشتیبانی پیوست ، بالافاصله به روش های مختلفی امکان گزارش گیری های درخواستی برایمان فراهم میشد.

روال اداری

نرم افزار جامع

ارزشیابی عملکرد

گزارشگیری دقیق

سیستم انبارداری

پشتیبانی عالی

من نرم افزار پیوست را به همه همکارانم در این زمینه پیشنهاد میکنم چرا که با پیوست هرگز به مشکل برخورد نخواهند کرد و در یک جمله پیوست بهترین و کارآمدترین نرم افزار مالی در بین رقبایش است.

آقای ابوالفضل دلیری

مدیر مالی پژوهشکده حفاظت خاک و آب خیزداری

نقاط قوت نرم افزار

همیشه سریع تر از چیزی که انتظار میرفت نرم افزار برایمان به روزرسانی می شد و من از نتیجه و گزارش های دقیق که به دست می آوردم لذت میبردم و از اینکه هرچیزی و باهرتنوعی درخواست میکردیم را داشتیم بسیار خوشنود بودم و از پیوست ممنونم

تمامی نرم افزارهای شما برای ما بسیار کارآمد است اللخصوص اعتبارات که من به شخصه علاقه خاصی به این بخش دارم چراکه در این بخش موجودی ها ، بالانس حساب ها ، دریافتی ها و پرداختی ها و … به صورت دقیق ثبت میشود و دسترسی خیلی راحتی به میزان پول در گردش شرکت دارم و این موضوع برایم لذت بخش است .

نقطه قوت تمامی این نرم افزارهای شما خروجی عالی و دقیق آنهاست مثل بخش خزانه که اکثر شرکت ها با این بخش همواره در چالش و تکاپو هستند و خیلی گزارش های پیچیده ای دارد اما ما اینجا با پیوست خیلی ساده و راحت بدون هیچ ایراد و خطایی، خروجی های خزانه را از طریق سایت مربوطه بارگزاری و ارسال میکنیم.


 نقاط قوت پیوست

دوستان و همکاران شما تمام انتظارات ما از یک نرم افزارمالی را محقق می سازند و تمامی سوالات ما را با جان و دل شنیده و تک به تک پاسخ سوال ها را مفصل به ما توضیح میدهند. حتی زمانی که من در کارم به یک سری خدمات دیگر از پیوست نیاز داشتم و به صورت متوالی با مجموعه تماس میگرفتم بالافاصله پاسخ میدادند و با صبر و حوصله بسیار من را راهنمایی و خواسته هایم را برآورده میکردند.

یک موضوع بسیار مهمی که من را خیلی شیفته پیوست کرد و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم این بود که همکاران شما به قوانین و مقررات مالیاتی  ارگان هایی مثل ما کاملا واقف بودند و به ما درخصوص خدمات مرتبط با مجموعه مان مشاوره میدادند و هم فکری میکردند . حتی در بعضی موارد اطلاعات بیشتری در این خصوص به نسبت به ما داشتند و ما را بسیار راهنمایی میکردند و اگر ما چیزی برخلاف قوانین انتظار داشتیم و این موضوع را نمیدانستیم حتما به ما اطلاع میدادند و اجازه نمیدادند که ما متحمل ضرر بشویم.


| علت توسعه پیوست در پژوهشکده حفاظت خاک و آب خیزداری |

۱- فرآیند کار با نرم افزار پیوست بسیار آسان و پر سرعت است.

۲- پیگیری عالی گروه پشتیبانی تیم پیوست و پاسخگویی کامل

۳- آگاهی کامل به قوانین مالیاتی ارگان ها و شرکت ها

۴- گزارش ها و خروجی های بسیار دقیق نرم افزارها

داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها