پیوست

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > بوی خوش خدمت  > شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

جناب آقای ولایی

مسئول بودجه و ذیحساب شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران)

https://www.khangiran.com


خدمات ارائه شده و نحوه تعامل همکاران پیوست را بسیار عالی ارزیابی می‌کنم و از کیفیت و کارایی سیستم IFS رضایت دارم. رسیدگی به نواقص و اشکالاتی که از طریق سامانه تیکتینگ اعلام می شود بسیار خوب هست. از امکانات کاربری سیستم در حوزه مالی رضایت دارم به ویژه امکان حواله الکترونیک در سیستم بسیار کارراه‌انداز است. در نهایت یکپارچگی سیستم مالی #پیوست بسیار در کنترل و تصمیم سازی به سازمان متبوع من کمک کرده است.


درباره شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد معروف به پالایشگاه گاز خانگیران، نخستین فعالیت اکتشافی در سال ۱۳۳۱خ در منطقۀ خانگیران به وقوع پیوست و نخستین چاه در سال ۱۳۴۱خ به مخزن گاز شیرین شوریجه رسید و نوید طرح و اجرای تأسیسات گاز در این منطقه معنا پیدا کرد. تأسیسات نم‌زدایی جمالی‌نیا با تامین خوراک از مخزن گاز شوریجه در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسید و گاز مصرفی بخش محدودی از شهر مشهد از طریق یک خط لولۀ ۱۶ اینچی ارسال گردید.

مخازن گازی منطقۀ خانگیران شهرستان سرخس شامل ۳ مخزن گاز شیرین با استعداد باقی‌مانده تولید ۱۷ میلیارد متر مکعب و یک مخزن گاز ترش عظیم با استعداد باقی‌مانده تولید ۳۰۰ میلیارد متر مکعب می‌باشد. بهره‌برداری از منابع گاز شیرین خانگیران در سال ۱۳۵۲ با ۳ حلقه چاه انجام گرفت و در سال ۱۳۶۲ بهره‌برداری از مخزن گاز ترش مزدوران هم‌زمان با راه‌اندازی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با ۶ حلقه چاه آغاز گردید. مخزن گاز ترش مزدوران حاوی ۵٫۳٪ گاز بسیار سمی و خطرناک سولفید هیدروژن (H2S) و ۵٫۶٪ گاز دی اکسید کربن (CO۲) می‌باشد؛ و مشابه این مخزن تعداد محدودی در حجم بالای تولید در سطح جهانی فعال است که از آن جمله به کشور کانادا می‌توان اشاره کرد.

[کل: ۲ میانگین: ۵]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.