پیوست

شرکت بازرگانی حامیان امید فردا

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > شرکت بازرگانی حامیان امید فردا
حامیان امید فردا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حوزه فعالیت: زیرمجموعه بنیاد تعاون زندانیان

وب سایت: https://bazargani.bonyad-taavon.com/


نرم افزارهای راه اندازی شده: سیستم های جامع مالی | اتوماسیون اداری | منابع انسانی


درباره شرکت بازرگانی حامیان امید فردا

 شرکت بازرگانی صنایع زندانیان کشور در تاریخ  1378/10/29 فعالیت خود را در دوره جدید به صورت هلدینگ بازرگانی آغاز کرده و از تاریخ  1400/12/16 مدیر عامل و اعضاء جدید هیئت مدیره که نوعاً در صنعت و تجارت دارای تجارب ارزنده‌ای هستند، انتخاب و مشغول به کار شدند و نام شرکت نیز به حامیان امیدفردا تغییر نمود. کلیه سهام این شرکت متعلق به بنیاد تعاون زندانیان کشور بوده و با توجه به این امر سیاست‌های پیش‌بینی شدۀ این شرکت در جهت نیل به اهداف مدیریتی شرکت مادر (بنیاد تعاون زندانیان کشور) و با رعایت چارچوب های تعیین شده تهیه گردیده است.

با توجه به تعامل ایجاد شده از طرف مدیرعامل محترم بنیاد و ریاست محترم هیئت مدیره با سازمان زندان ها اهداف اصلی شرکت خدمات بازرگانی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

  1. تأمین کلیه نیازهای سازمان زندان ها.
  2. تأمین کلیه نیازهای قوه قضائیه و وزارت دادگستری.
  3. درآمد زایی از طریق بازرگانی داخلی و خارجی بر اساس عدم تمرکزگرایی.
  4. برنامه ریزی و سازما ندهی تهیه کالا و خدمات برای فروشگاه های زندان های استا نها با هم فکری مدیران مربوطه.
  5. راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای حامی در مراکز استان ها


چالش اولیه

ما در گذشته تا حدودی با نرم افزارهایی مشابه نرم افزارهای شما کار کرده بودیم اما تنها پیوست است که پیچیدگی دیگر نرم افزارها را ندارد و یادگیری آن سخت نیست و محیط خود نرم افزار خیلی راحت و روان است.

روال اداری

محیط کاربری روان

ارزشیابی عملکرد

گزارشگیری دقیق

سیستم انبارداری

پشتیبانی عالی


اگر روزی قرار باشد به نرم افزارهای پیوست توسط ما نمره داده شود ، قطعا این نمره از ۱۰۰ ، ۱۰۰ خواهد بود. گروه نرم افزاری پیوست به طور متوالی مدت زمانی است که جای خود را در سیستم اتوماسیون سازمانی حامیان امید فردا باز کرده و اعتماد مارا به طور کامل به دست آورده است.

خانم سعیده رسولی – مدیر خزانه داری حامیان امید فردا



نقاط قوت نرم افزار

نرم افزارهای پیوست را به راحتی و در کمترین زمان میتوان فرا گرفت زیرا در عین جامع بودن و امکانت فراوان ، بسیار ساده تعریف شده است و کار با آن روان و لذت بخش است.

اوایل استخدام من در اینجا ، مدیریت درخواست یک گزارش کامل از لیست حقوق ها در ۲الی ۳ سال گذشته را کردند اما این درخواست دقیقا زمانی بود که من اصلا کار با پیوست را بلد نبودم. این طور شد که من با تیم شما تماس گرفتم و آن ها در کمال صبوری تمام آنچه نیاز بود را به من یاد دادند و من توانستم گزارشی جامع و عالی ارائه کنم که باعث تعجب و تحسین مدیریت مجموعه شد و این برای من بسیار خوش آیند بود. گزارش گیری های پیوست واقعا عالی هستند.

امکانات بی نظیری که نرم افزارهای پیوست در اختیار خریداران خود قرار میدهند ، سبب میشود که بخواهم این نرم افزار را به دوستان و همکارانم پیشنهاد کنم زیرا از بابت عملکرد سیستم و تیم پیوست آسوده خاطر هستم.


 نقاط قوت پیوست

پروسه استخدام من بسیار سریع اتفاق افتاد و نفر قبلی من  به علت اینکه در کوتاه ترین زمان باید استعفای خود را ارائه میداد و میرفت ، فرصت آموزش نرم افزارها به من را پیدا نکرد و مدیریت هم با آموزش مجزا موافقت نکردند به همین خاطر هر لحظه از کار با نرم افزار برای من پر از سوال بود و برای یافتن پاسخ سوالاتم همواره با تیم پیوست تماس میگرفتم و فکر میکردم این حجم از تماس و سوالاتم موجب بی حوصلگی و کلافگی کارمندان شما شود اما هربار باصبوری و حوصله زیاد و با برخورد عالی تمامی مشکلات من را برطرف میکردند و سوالات من را با جزئیات کامل پاسخ میدادند و خیلی در یادگیری نرم افزار به من کمک کردند و من واقعا از تیم پشتیبانی پیوست بسیار متشکرم .

اگر به خاطر داشته باشید حدود ۱۰ سال پیش محصولات ال جی و سامسونگ از نظر قیمتی هم رده با برندهای معروف و مطرحی مثل بوش بودند اما با یک فرق بسیار بزرگ و آن هم این بود که این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش عالی داشتند که باعث به وجود آمدن حس اعتماد و اطمینان و در آخر تصمیم برای خرید آن محصولات توسط خریدار میشد. پیوست هم دقیقا همین طور است. پشتیبانی ، خدمات پس از فروش ، کنترل کیفی و پیگیری های مداوم در جهت رفع مشکلات کاربران ، همه اینها در نوع خود بی نظیر هستند.

اگر بخواهم پیوست را در چند جمله خلاصه کنم اینطور میگویم که همدلی و صمیمیت مجموعه پیوست با خریدارانش در عین متخصص بودن آنها، ویژگی منحصر به فرد پیوست است که باعث دلگرمی کاربران سیستم شده است و از پیوست بابت این احساس خوب سپاسگزارم.


| علت توسعه پیوست در شرکت بازرگانی حامیان امید فردا|

۱- پشتیبانی فوق العاده و پاسخگویی عالی

۲- پیگیری عالی برای حل هرچه سریع تر مشکلات به وجود آمده

۳- گزارش ها و خروجی های بسیار دقیق نرم افزارها

۴. عدم پیچیدگی محیط کاربری

داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها