پیوست

عملیاتی شدن سیستم مالی پیوست در پارس جنوبی

گروه نرم افزاری پیوست > تازه های پیوست  > عملیاتی شدن سیستم مالی پیوست در پارس جنوبی
مجتمع پارس جنوبی

عملیاتی شدن سیستم مالی پیوست در پارس جنوبی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در راستای استقرار سیستم های مالی پیوست در ۶۴ مرکز از شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران ، پروژه استقرارسیستم جامع مالی پیوست(به صورت هلدینگ) در مجتمع گاز پارس جنوبی بعنوان بزرگترین تامین کننده انرژی گاز کشور، از مهر ماه سال جاری آغاز و به فاصله زمانی سه ماه با موفقیت پایان پذیرفت.
گام های اجرایی پروژه شامل کانورت اطلاعات سیستم قبلی برای سال های گذشته،نصب سرور و ایستگاه های کاری در تمامی پالایشگاههای دهگانه، ارایه آموزش های کلاسی و حین کار توسط تیمی از کارشناسان مجرب پیوست و با همکاری و مساعدت مدیریت های محترم فناوری ومالی با تخصیص بیش از ۳۰۰۰ ساعت کاری بصورت کامل پیاده سازی گردید.

psg parsjonoobi

با انجام پروژه یاد شده، گامی بلند در استقرار نظام یکپارچه مالی با رویکرد ERP و دستیابی به گزارش های برخط از کلیه عملیات مالی در سطح شرکت ملی گاز ایران برداشته شد. مهمترین دستاورد استقرار پروژه را میتوان در مدیریت بهینه منابع از مسیر نظارت و کنترل بر تراکنش های مالی برشمرد.
گروه نرم افزاری پیوست افتخار ان را داشته است که با تکیه بر تجارب طولانی خود در حوزه های مختلف،  با تخصیص سهم قابل توجهی از محورهای توسعه در بخش تولید به حوزه کسب و کار نفت، گاز و پتروشیمی، نقش برجسته ای درتولید نرم افزار و خود اتکایی در سال رونق اقتصادی داشته است.

[کل: ۰ میانگین: ۰]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.