پیوست

۱۶۱۱ | چگونه میتوان محاسبات ماموریت های اداری را در سیستم حقوق و دستمزد پیاده سازی کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۶۱۱ | چگونه میتوان محاسبات ماموریت های اداری را در سیستم حقوق و دستمزد پیاده سازی کرد؟

۱۶۱۱ | چگونه میتوان محاسبات ماموریت های اداری را در سیستم حقوق و دستمزد پیاده سازی کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
برای پیاده سازی محاسبات مرتبط با ماموریت های اداری در سیستم حقوق و دستمزد لازم است تا فرمول محاسباتی مورد نظر تحت عامل مزایا با نوع “ماموریت روزانه اداری” پیاده سازی شود. تفاوت عامل مزایا از نوع “ماموریت روزانه اداری” با دیگر عوامل مزایا در این است که محاسبه این عامل بصورت روزانه انجام می شود به این معنی که به تعداد روزهای ماموریت ثبت شده برای پرسنل در فرم “ثبت اطلاعات ماموریتهای اداری”، پارامترهای فرمول مقدار دهی شده و محاسبات انجام می شود و در نهایت مجموع ارقام محاسبه شده در محاسبات حقوقی انعکاس داده می شود. بنابراین فرمول محاسباتی ماموریت اداری می بایست به گونه ای پیاده سازی شود که خروجی آن معادل مبلغ یک روز ماموریت باشد.
مهمترین پارامتر های قابل استفاده در فرمول ماموریت اداری به شرح زیر می باشد :
۱- ضرایب مرتبط با محل ماموریت: سه پارامتر ضریب بدی آب و هوا، ضریب ماموریت و ضریب ایاب و ذهاب بر اساس شهر محل ماموریت در فرمول های محاسباتی قابل استفاده می باشد. هر سه این پارامتر ها از زیر مجموعه “سایر اطلاعات” در فرمول های محاسباتی قابل دسترس می باشد.برای تغییر ضرایب مرتبط با محل ماموریت از منوی اطلاعات پایه به فرم “محل های جغرافیایی” رجوع کنید.
۲- هزینه ماموریت: برای هر رکورد ماموریت، هزینه ماموریت قابل ثبت می باشد و پارامتر مرتبط با آن تحت نام “هزینه ماموریت ماه” از زیر مجموعه “سایر اطلاعات” در فرمولهای محاسباتی قابل دسترس می باشد. توجه داشته باشید که مجموع هزینه های ثبت شده برای ماموریت های ماه مورد نظر برای هر یک از پرسنل در این پارامتر انعکاس داده خواهد شد و لذا لازم است تا از این پارامتر در عامل مزایایی به جز “ماموریت روزانه اداری” استفاده کنید. ( در غیر اینصورت هزینه ماموریت در تعداد روزهای ماموریت ضرب خواهد شد)
۳- وضعیت اقامت: پارامتر وضعیت اقامت از زیر مجموعه “سایر اطلاعات” در فرمول های محاسباتی قابل دسترس است. برای افزودن مقادیر جدید به عنوان وضعیت اقامت کافی است تا از منوی اطلاعات پایه وارد فرم “پارامترهای عمومی”  شوید و مقادیر مورد نظر را در زیر مجموعه”وضعیت اقامت در ماموریت” ایجاد و یا ویرایش کنید.
۴- وسیله ایاب و ذهاب ماموریت: پارامتر وسیله ایاب و ذهاب از زیر مجموعه “سایر اطلاعات” در فرمول های محاسباتی قابل دسترس است. برای افزودن مقادیر جدید به عنوان وضعیت اقامت کافی است تا از منوی اطلاعات پایه وارد فرم “پارامترهای عمومی”  شوید و مقادیر مورد نظر را در زیر مجموعه “وسیله رفت و آمد در ماموریت” ایجاد و یا ویرایش کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸   ۱۲۴۲  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?