پیوست

۱۳۲۱ | چگونه می توان از خروجی جداول اطلاعاتی نوع اول در فرمولهای محاسباتی استفاده کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۳۲۱ | چگونه می توان از خروجی جداول اطلاعاتی نوع اول در فرمولهای محاسباتی استفاده کرد؟

۱۳۲۱ | چگونه می توان از خروجی جداول اطلاعاتی نوع اول در فرمولهای محاسباتی استفاده کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
از خروجی جداول نوع اول و نوع سوم می توان در فرمولهای محاسباتی استفاده کرد و برای اینکار می بایست از تابع “Out” استفاده شود. نحوه استفاده از این تابع برای جداول نوع اول در ادامه شرح داده شده است.در شرایطی که می خواهیم از جدول نوع اول در فرمولهای محاسباتی استفاده نماییم می بایست ۴ پارامتر ورودی برای تابع “Out” درنظر بگیریم.
پارامتر اول، کد جدول مورد نظر می باشد.  کد جدول، با ورود به فرم “جداول اطلاعاتی” از طریق منوی اطلاعات پایه قابل مشاهده است.
پارامتر دوم، بصورت ثابت برای جداول نوع اول مقدار صفر می باشد.
پارامتر سوم، ردیف جدول می باشد. می توانید این پارامتر ورودی تابع را بصورت عدد ثابت و یا پارامتر تنظیم کنید و به این نکته توجه کنید که پارامتر سوم باید دارای مقداری باشد که ردیف مورد نظر از جدول را تعیین کند. به عنوان مثال در صورتی که جدولی دارید که در آن هر ردیف معرف یک سال خاص است، از پارامتر ]سال جاری[ و یا هر پارامتری که خروجی آن سال باشد بسته به فرمول محاسباتی خود استفاده کنید.
پارامتر چهارم، ستون جدول می باشد. می توانید این پارامتر ورودی تابع را بصورت عدد ثابت و یا پارامتر تنظیم کنید و به این نکته توجه کنید که پارامتر چهارم باید دارای مقداری باشد که ستون مورد نظر از جدول را تعیین کند. به عنوان مثال در صورتی که جدولی دارید که در آن هر ستون معرف یک مقطع تحصیلی است، از پارامتر ]مقطع تحصیلی[ استفاده کنید.
مثال : )  ] مقطع تحصیلی[ ; ] سال جاری Out (1 ; 0 ; [
نکته : می توانید بجای هر پارامتر یک عبارت محاسباتی قرار دهید. به عبارت دیگر می توانید محاسبات مورد نظر خود را بجای یک پارامتر در تابع قرار دهید و تنها کافی است خروجی محاسبات انجام شده متناسب با ورودی باشد که تابع انتظار دارد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۱۱۴۸  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?