پیوست

وقتی یادداشتی را باز پس گیری می کنیم ، کجا قرار می گیرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > وقتی یادداشتی را باز پس گیری می کنیم ، کجا قرار می گیرد؟

وقتی یادداشتی را باز پس گیری می کنیم ، کجا قرار می گیرد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در ویرایش های قبل از ۷٫۱۰۰٫۰۰ گذشته با بازپس گیری یادداشت، یادداشت به کارتابل جاری منتقل می شد اما از نسخه ۷٫۱۰۰٫۰۰ به بعد که UI یادداشت اداری تغییر کرد ، یادداشت ها پس از بازپس گیری در پانل پیش نویس قرار می گیرند .

[کل: 0 میانگین: 0]

آوریل 6, 2024   1624  
Total 2 Votes:
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?

محمدرضا رستمی