پیوست

گروه اقتصادی و مهندسی داناک

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > گروه اقتصادی و مهندسی داناک
گروه اقتصادی و مهندسی داناک

گروه اقتصادی و مهندسی داناک

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
danak logo
حوزه فعالیت: مهندسی و عمرانی

وب سایت: danakgroup.ir


نرم افزارهای راه اندازی شده: سیستم حسابداری | سیستم انبار | سیستم خزانه داری

درباره شرکت داناک

گــروه اقتصـادی و مهندسـی داناک از ســال ۱۳۷۵ در عرصــه ســـاخت و ساز و فعالیـــت های عمـــرانی در کشـــور مشــغول به کار اســـت. گـروه داناک همـواره با بهـره گیری از فضـای آکادمیک و دانـش روز جهانی نسـبت به بررســی فرآیــندهای صنعت ساختمان در کشور و نگاه دقیــق به موضــوع سرمایه انسـانی مصـمم است تا روحی تازه در رگ های صنعـت ســاختمان دمیــــده و جــانی دوباره به مفـــــهوم ســــبک زندگی ایـــــرانی بخــــشد. گروه اقتـــصادی و مهـــندسی داناک تاکنــــون پــــــروژه های موفـــق در کاربری های مختــــلف اداری، تجاری و مســـکونی ساخته است که هر کــدام در نوع خود بیانگر دیدگاههای این مجموعه برای خلق فــضایی آرام و ایمن با تمرکز بر سبک زندگی ایرانی هستند. تیـــم گروه داناک متــــشکل از افراد متخــــصص در حوزه های تحقیق ، توسـعه ، برنامه ریزی ، طــراحی اجرا ، مدیریت پروژه ، فروش و برندینگ است که به معنای واقعی اصلی ترین سرمایه ی گروه داناک هستند.


چالش اولیه

گروه داناک جهت پیشبرد اهداف کاری خود نیاز به ثبت گزارشات در سطوح مختلف داشت که با استفاده از نرم افزارهای گروه نرم افزاری پیوست این نیاز برآورده شد، ضمن اینکه ما به دنبال ارتباط میان حسابها بودیم که این امکان در نرم افزارهای پیوست وجود داشت و به راحتی برقرار شد.

process

یکپارچگی نرم افزار

evaluation

خدمات و پشتیبانی

inventory

نرم افزار جامع

پیگیری سریع درخواست ها و پشتیبانی دقیق، ارائه خدمات به موقع ،ارتباط بین حسابها و امکانات گزارشگیری گسترده از دلایل انتخاب گروه پیوست از طرف شرکت ما می باشد.

داناک صیدی

آقای صیدی

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت داناک

نقاط قوت نرم افزار

  • ارتباط حساب ها با یکدیگر از نکات قوت نرم افزارهای پیوست می باشد. این ارتباط درنرم افزارهای دیگری که من با آنها کار کردم به صورت محدود وجود داشت درحالیکه با استفاده از نرم افزار پیوست به شکل جامع برقرار شد
  • امکان گزارشگیری گسترده در سطوح مختلف ، به نحوی که تمامی خواسته های ما برای گزارشگیری با استفاده از نرم افزار های پیوست برآورده شد.

 نقاط قوت پیوست

سیستم پشتیبانی دقیق و ارائه خدمات حتی خارج از زمان قرارداد از جمله نقاط قوت پیوست می باشد .

ارائه نرم افزارهای کامل و جامع مطابق با نیازهای ما از دیگر موارد قوت مجموعه پیوست میباشد.


| علت توسعه پیوست در شرکت داناک |

سیستماتیک بودن مجموعه پیوست ، تعهد و نظم کاری بالا در ارائه خدمات، علت اصلی توسعه نرم افزارهای پیوست در مجموعه ما میباشد .


داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۱ میانگین: ۵]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.