پیوست

مرکز درمانی تخصصی سوده

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > مرکز درمانی تخصصی سوده
logo soudeh
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
logo header copy

مرکز درمانی تخصصی سوده


حوزه فعالیت: مرکز خدمات درمانی خاص (خیریه)

وب سایت:  www.soodehmc.ir


نرم افزارهای راه اندازی شده: نرم افزار مالی | نرم افزار منابع انسانی

درباره مرکز درمانی تخصصی سوده

مرکز درمانی تخصصی خیریه سوده در اسفند ماه ۱۳۷۴ افتتاح گردید. یکی از بزرگترین و بهترین مراکز درمانی ویژه بیماران خاص است که نقش مهمی در درمان بیماری و التیام آلام مبتلایان به بیماریهای خاص منطقه ایفاء می کند. این مجموعه فعالیت خود را با ظرفیت ۳۴ دستگاه دیالیز آغاز نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین مرکز همودیالیز جنوب تهـــران با برخورداری از ۶۵ تخت و دستگـــاه در سه شیفت صبح، عصر و شب خدمات درمانی کاملا رایگان به بیش از ۴۰۰ نفر بیمار ثابت مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ارائه می دهد. این مجموعه خیریه در حال حاضر دارای بخشهای فعال همودیالیز، تالاسمی، هموفیلی، کلینیک دیابت، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، درمانگاه بخش عمومی، بخش تخصصی و فوق تخصصی، پایگاه سلامت، واحد مشاوره روانشناسی، تغذیه و واحد مددکاری می باشد.

مرکز دیالیز سوده از طریق جلب مشارکت های مردمی و همکاری نزدیک با خیرین، گروه ها و مراکز خیریه با انجام خدماتی از قبیل: پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، اجاره مسکن، خرید منزل، کمک هزینه دارو و تهیه جهیزیه برای فرزندان بیماران مشاوره و اخذ تخفیف هزینه های درمان و بستری بیماران نیازمند جمع آوری هدایا و کمکهای خیرین در ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان ، عید نوروز ، اعیاد اسلامی ارائه خدمات می نماید.

P Copy

چالش اولیه

مرکز دیالیز سوده به منظور انجام امور مالی خود، نیاز به انجام محاسبات سریع و دقیق و ارتباط با سایر نرم افزارها و جمع آوری اطلاعات امور مالی واحدهای مختلف خود داشت، همچنین در حوزه انبارداری نیاز به ثبت دقیق اقلام دارویی داشت که پس از آشنایی با نرم افزارهای پیوست این نیازها برطرف گردید.

process

نرم افزار جامع

evaluation

طراحی کاربری ساده

inventory

دسترسی آسان

طراحی کاربری ساده نرم افزارها، ارتباط نرم افزارها با یکدیگر ، ارائه خدمات پشتیبانی سریع و دقیق از علل اصلی انتخاب نرم افزارهای پیوست از سوی ما میباشد.

خانم فاطمه عسلیان

مدیر مالی مرکز درمانی تخصصی سوده

نقاط قوت نرم افزار

  • دسترسی و ارتباط جامع و کامل میان نرم افزارهای پیوست وجود دارد که یکی از نقاط قوت این مجموعه می باشد.
  • طراحی کاربری ساده نرم افزارها، ارتباط و کار با آنها را راحت تر می کند که این خود یک امتیاز به شمار می رود.

 نقاط قوت پیوست

  • ارائه خدمات پشتیبانی در کوتاهترین زمان ممکن، به گونه ای که خیالمان راحت است در صورت بروز مشکل به سرعت حل خواهد شد.
  • داشتن نیروهای پشتیبانی زبده ، صبور و دقیق که پس از حل مشکلات در صورت وجود هرگونه سوالی از سوی ما با دقت و حوصله توضیح کاملی را ارائه میکنند.
  • واحد پشتیبانی پیوست، خدمات جامع و کاملی را در تمام مراحل ارائه میکنند که این یکی از بزرگترین نقاط قوت این مجموعه میباشد.


| علت توسعه پیوست در مرکز درمانی تخصصی سوده |

  • ارتباط نرم افزارهای مجموعه پیوست از دیگر ویژگی های این مجموعه میباشد که تا حد زیادی به تسریع روند کاری کمک میکند.
  • دسترسی سریع به کارشناسان و مدیران مجموعه پیوست که در سایر شرکت ها به سادگی امکان پذیر نیست و یا با تاخیر صورت میگیرد.
  • استفاده کردن از نرم افزارها با خیال آسوده، به دلیل نحوه خدمات رسانی و اطمینان از حل مشکلات در کوتاهترین زمان  ممکن از دیگر ویژگی هایی است که باعث تداوم همکاری با این مجموعه شده است.

داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.