پیوست

صنایع غذایی انصاری (جُمانه)

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > صنایع غذایی انصاری (جُمانه)
Jomaneh
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
Jomaneh
حوزه فعالیت: تولید انواع بیسکویت و کلوچه با آرد جو و شهد توت

وب سایت: www.ansarifood.com


نرم افزارهای راه اندازی شده: سیستم های جامع مالی | حقوق و دستمزد | اتوماسیون اداری

درباره صنایع غذایی انصاری

صنایع غذایی انصاری، در سال ۱۳۵۲ به همت حاج خلیل انصاری و با تولید محصولات غذایی سالم و خوشمزه از ترکیب آرد جو با شهد توت نظیر : نان جو ، بیسکویت جو و کلوچه جو بنیان نهاده شد. با شناخته تر شدن محصولات و در پی استقبال مصرف کنندگان تولید و پخش محصولات صنایع غذایی انصاری در سراسر کشور با نام تجاری «جُمانه» رونق بیشتری پیدا کرد. این شرکت از سال ۱۳۷۵ بصورت انحصاری اقدام به تولید انبوه و صنعتی بیسکویت کرد.

در حال حاضر، پخش و فروش محصولات این شرکت با نام های تجاری جمانه و یوتاب در کلیه نقاط ایران انجام می ­شود و قیمت محصولات این شرکت در تمام نقاط کشور (به دلیل مشتری مداری)، یکسان و یکنواخت می ­باشد. شرکت صنایع غذایی انصاری به مدیریت جناب آقای سعید انصاری، یک مجموعه کاملا خصوصی است و هیچگونه وابستگی به هیچ نهاد و ارگانی ندارد.

سبد محصولات جمانه

چالش اولیه

 از سال ۱۳۸۱ به دلیل توسعه تولیدات شرکت و گسترش فرآیندهای محاسباتی، ثبت دستی اطلاعات مالی، دشوار شد. به مرور نیاز به تهیه نرم ­افزاری که بتواند تبادلات مالی و اطلاعات انبارها را کنترل کند و نیز اطلاعات خریداران و فروشندگان را ذخیره و نگهداری کند، پررنگ تر شد.

financial

ثبت اطلاعات مالی

crm

ذخیره اطلاعات خریداران و فروشندگان

warehouse

کنترل موجودی انبارها

بدین ترتیب تصمیم برآن شد که فرآیندهای مالی از حالت سنتی خارج شود و یک نرم افزار مالی برای سازمان تهیه شد که البته پاسخگوی نیازها نبود.با راهنمایی مشاور حسابداری، با گروه نرم افزاری پیوست آشنا شدیم و پس از بررسی سیستم­ ها، نرم افزارهای سازمان به «پیوست» تغییر کرد. کاربری آسان و محیط کاربر پسند، قیمت مناسب و نیز خدمات پشتیبانی از دلایل مهم انتخاب پیوست بود

jomaneh min

“از دلایل مهم انتخاب پیوست کاربری آسان و محیط کاربرپسند، انعطاف پذیری سیستم، یکپارچگی سیستم ها، قیمت مناسب، کیفیت خدمات پشتیبانی و به روز بودن سیستم ها می باشد.”

علی کاظمی

مدیر مالی

نقاط قوت نرم افزار

یکی از دستاوردهایی که می توان به آن اشاره کرد، یکپارچگی سیستم های مالی است. پیش تر، خرید و فروش در محل کارخانه انجام میشد. با توسعه شبکه عاملیت فروش و تغییر وضعیت داد و ستد از نقدی به غیر نقدی، کنترل فرآیندهای مالی را سخت تر شد. پیوست توانست با سامانه های یکپارچه و مرتبط، در مدیریت این مشکلات نقش به سزایی داشته باشد.

امتیازی که نرم افزار حسابداری پیوست نسبت به رقبا دارد این است که نیاز نیست حتما حسابدار باشید تا بتوانید با آن کار کنید. هر شخص با دریافت آموزشی مختصر می تواند به راحتی با نرم افزار حسابداری پیوست کار کند.

دومین موردی که با گسترش شرکت ایجاد شده بود، مربوط به بخش مدیریت انبار بود. به اینصورت که کنترل خروجی ها و موجودی های انبار از دست می رفت. بدین ترتیب مشخص نبود چه زمانی باید برای افزایش موجودی خرید جدید انجام شود و یا چه مقدار محصول از انبار شرکت خارج و به عاملان فروش تحویل شده است.

ویژگی بعدی، به روز بودن سیستم هاست و اینکه اگر نیاز به ارتقا باشد شرکت سریعا برای این کار اقدام میکند.


 نقاط قوت پیوست

نقطه قوت پیوست، قطعا خدمات پشتیبانی عالی آنهاست. وقتی موردی پیش می آید، در عرض ۲۴-۴۸ ساعت مشکل برطرف می شود.

کارشناسان پیوست همیشه همکاری خوبی داشته اند و وقتی سیستم دچار مشکلی می شود هیچگاه اجازه نمیدهند تا که سیستم از دسترس خارج شود. این سبک پشتیبانی باعث می شود کاربری که درحال استفاده از نرم افزار است با خیال راحت از اینکه یک تیم پشت او هست و اگر اشتباهی صورت بگیرد میتوان روی همکاری این تیم حساب کرد، کارهای خود را پیش ببرد.


| علت توسعه پیوست در صنایع غذایی انصاری |

گروه نرم افزاری پیوست علاوه بر ویژگی ها و آیتم هایی که در نرم افزار خود دارند، اگر نیاز به ارتقا، تغییر در امکانات یا ایجاد ویژگی جدید باشد، به راحتی ظرف ۷۲ ساعت این کار را انجام میدهند. ما قبلا در اینباره با شرکت های نرم افزاری دیگر صحبت کردیم و بعد از صرف دو ماه اعلام کردند که امکان پذیر نیست و یا اعلام می شد که سیستم به همین شکل با آیتم های پیش فرض باید استفاده شود و امکان اعمال تغییر وجود ندارد. انعطاف پذیری پیوست باعث شد که کم کم سیستم های حقوق و دستمزد و اتوماسیون اداری را هم به مجموعه اضافه کنیم و همکاریمان را گسترش دهیم.


داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.