پیوست

شرکت گاز استان گلستان

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > بوی خوش خدمت  > شرکت گاز استان گلستان
شرکت گاز استان گلستان

شرکت گاز استان گلستان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شرکت گاز استان گلستان

جناب آقای مهدوی نیا

شرکت گاز استان گلستان

https://www.nigc-golestan.ir


از نظر من کیفیت خدمات پشتیبانی عالی است و از کارایی سیستم‌ها خیلی راضی هستم و مشکلی نبوده است که کادر پشتیبانی پیوست رسیدگی نکرده باشند. سیستم IFS پیوست کسب و کار نسبتا پیچیده گاز را پوشش می دهد و با توجه به اینکه من مدرس دانشگاه هم هستم پیوست را به جامعه دانشجویی معرفی می کنم و به نظر من پیوست یکی از برنامه های مطرح و بسیار خوب در حوزه نرم افزارهای مالی هست.


درباره شرکت گاز استان گلستان

خط لوله گاز طبیعی طی سالهای 53 تا 55 از پالایشگاه گاز سرخس جهت گازرسانی به نیروگاه نکا از استان گلستان که در آن زمان بعنوان شرق استان مازندران محسوب می شد عبور نمود و در سال ۶۰ شهر گرگان بعنوان اولین شهر و روستاهای امیر آباد (گرگان ) ، قزلجه (آزادشهر) و یساقی (کردکوی) بنام اولین روستاهای این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیدند . در آن زمان استان گلستان زیر مجموعه گاز منطقه 4 کشوری ( استان خراسان) قرار داشت.


در سال 1378 با تاسیس استان گلستان ، شرکت گاز استان گلستان نیز در مرداد ماه همان سال تاسیس و با مدیریت برادر محسن عرب مقصودی در شهرستان گرگان شروع به کار نمود و عملا فعالیت خود را با اجاره ساختمانی واقع در بلوار دانش از اوایل آذرماه 1378 آغاز کرد. این شرکت در بدو تاسیس یعنی آذرماه 1378 شامل 16 شهر و 24 روستای گازرسانی شده بوده است که مجموعا شامل 1490 کیلومتر شبکه ، 76500 عدد انشعاب ، 106000 مشترک و 117000 خانوار بهره مند از گاز را شامل می شده است.

[کل: ۰ میانگین: ۰]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.