پیوست

بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی بینا

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی بینا
تصویر شاخص بیمارستان بینا

بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی بینا

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تصویر شاخص بیمارستان بینا

حوزه فعالیت: 
پزشکی و درمانی

وب سایت:  www.binaeyehospital.ir




نرم افزارهای راه اندازی شده:  نرم افزار جامع مالینرم افزار منابع انسانی


درباره بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی بینا



بیمارستان چشم پزشکی بینا از سال ۱۳۸۷ با مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شروع به کار نموده است. این بیمارستان شامل ۲ فاز می‌باشد و با در اختیار داشتن بهترین امکانات درمانی چشم پزشکی و همکاری بیش از ۵۰ نفر از چشم پزشکان مجرب و دانشگاهی کشور بیش از ۹۵ هزار عمل جراحی مختلف را با موفقیت و رضایتمندی بیماران انجام داده است کـه بعضی از این اعمال در کشور منحصر به فرد می‌باشد. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی بینا همواره براساس دستورالعمل‌ها و استانداردهای ابلاغی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیماران خود خدمت رسانی می‌کند. این بیمارستان نخستین بیمارستان کشور است که در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ گواهینامه در اعتباربخشی بین‌المللی ACI کانادا گردیده است و گواهینامه استانداردهای اعتباربخشی ملی کشور نیز را با درجه یک دارا می‌باشد، ارزش‌های حاکم در این بیمارستان با حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق گیرندگان خدمت و تکریم ارباب رجوع بر اساس منشور حقوق بیمار و کارکنان، رعایت اصول ایمنی بیماران و جلب رضایت آنان، پاسخگویی در مقابل بیماران و سازمان‌های نظارتی، نوآوری و ابتکار در درمان‌های تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی، سرعت و دقت در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی، رعایت قوانین و مقررات کشوری، بهداشتی، درمانی و زیست محیطی تعریف می‌شود. ضمن اینکه این مجموعه، حفظ و ارتقاء ایمنی بیماران و کارکنان، بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات درمانی و تشخیصی، ارتقاء سلامت بیماران، کارکنان و افراد جامعه، ارتقاء ‌رضایتمندی بیماران، کارکنان و پزشکان، ارتقاء بهره وری منابع(مالی و انسانی) و توانمندی‌های علمی و فنی، توسعه فضای فیزیکی، خدمات، فناوری‌های نوین و تجهیزات بیمارستان به عنوان اهداف اصلی بیمارستان مشخص کرده است.همچنین این بیمارستان درنظر دارد در آینده با ارائه عالی‌ترین خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران مراجعه‌کننده از داخل و خارج از کشور با رعایت حقوق مشتریان و استانداردهای ملی در جهت ارتقای مستمر ایمنی و کیفیت گام برمی دارد و به عنوان تنها بیمارستان خصوصی چشم پزشکی در شرق تهران شناخته شود.




چالش اولیه

به دنبال استفاده کردن بیمارستان بینا از سیستم HIS، بیمارستان بینا با پیشنهاد شرکت ارائه دهنده نرم افزار بیمارستانی با گروه نرم افزاری پیوست آشنا شد و پس از معرفی نرم افزارها و مشاهده دمو ترغیب به خرید این نرم افزارها شد و این همکاری از سال ۹۶ ادامه دارد.

process

نرم افزار جامع

evaluation

گزارشگیری دقیق

inventory

دسترسی آسان



من میتوانم گروه نرم افزاری پیوست را در یک کلمه و با بهترین کلمه برای توصیف یک شرکت توصیف کنم که آن مسئولیت پذیری است.

آقای محمد حسین وحیدی

مدیر فناوری اطلاعات بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی بینا

تصویر شخص داستان موفقیت بیمارستان بینا









نقاط قوت نرم افزار

  • جدول های ساده و کاربردی
  • پیوستگی اطلاعات در نرم افزارها و ارتباط آنها
  • کدنویسی دقیق و عالی



 نقاط قوت پیوست

  • پشتیبانی کامل و جامع که از مهمترین نقاط قوت یک شرکت نرم افزاری است
  • ارایه نرم افزارهای جامع با کمترین نیاز به پشتیبانی
  • حضور نیروهای باتجربه و متخصص در واحد پشتیبانی
  • کنترل کیفی مستمر و پیگیر



| علت توسعه پیوست در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی بینا |

  • رضایت کامل از نرم افزارهای ارایه شده
  • پیگیری تیکت های ثبتی در کوتاهترین زمان
  • دریافت اطلاعات از نرم افزارهای تخصصی بیمارستانی
  • انطباق کامل با سیستم های بیمارستانی

نقطه شاخص:

بهترین اتفاق برای ما این بود که بعد از دو سال نیم از نصب نرم افزارها برای پشتیبانی تماس گرفتیم که علت آن هم به روز رسانی در قوانین بود. ما در این مدت براساس کیفیت آموزشهای ارائه شده نیازی به خدمات پشتیبانی یا پرسیدن سوال هم نداشتیم.

داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها