پیوست

۱۵۵۴ | چگونه می توان مراکز درمانی را همراه با الگوهای تسهیم هزینه در سیستم تعریف کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۵۵۴ | چگونه می توان مراکز درمانی را همراه با الگوهای تسهیم هزینه در سیستم تعریف کرد؟

۱۵۵۴ | چگونه می توان مراکز درمانی را همراه با الگوهای تسهیم هزینه در سیستم تعریف کرد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در سیستم کارگزینی و در زیر سیستم رفاه میتوان مراکز درمانی را همراه با الگوهای تسهیم هزینه مرتبط با آنها تعریف نمود. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید :
۱- از منوی رفاه وارد فرم “مراکز درمانی” شوید.
۲- بروی کلید جدید کلیک کرده و مرکز درمانی مورد نظر را ایجاد کنید. مراکز درمانی را می توان بصورت طرف قرارداد و یا غیر طرف قرارداد تعریف کرد که این خصوصیت در زمان تعیین هزینه های درمانی تاثیرگذار خواهد بود. در صورتی که می خواهید مرکز درمانی را به عنوان طرف قرارداد تعریف کنید، چک باکس “طرف قرارداد” را مارک کنید.
۳- پس از تعریف مرکز درمانی، برای تعریف الگوهای تسهیم هزینه، بروی کلید “الگوهای تسهیم هزینه” کلیک کنید. با استفاده از الگوی تسهیم هزینه می توان تعیین کرد که سهم سازمان بابت هر خدمت درمانی با خصوصیات مورد نظر چند درصد خواهد بود.
۴-  برای الگوی تسهیم هزینه مورد نظر، بروی کلید جدید کلیک کرده و عنوان الگوی مورد نظر را وارد کنید. در این بخش خصوصیات “مرکز درمانی طرف قرارداد” و “معرفی نامه داشته است” را با مارک کردن چک باکس های مرتبط با آن تعیین کنید و همچنین نوع خدمت درمانی را از لیست بازشدنی “نوع هزینه” انتخاب کنید و سپس “درصد سهم سازمان” را ثبت نمایید. در حقیقت در زمان ثبت هزینه های درمانی، درصد سهم سازمان بر اساس خدمت درمانی ثبت شده و خصوصیات مرتبط با آن، از الگوی تسهیم هزینه منطبق با آن استخراج خواهد شد و بر اساس آن مبلغ سهم کارمند و سهم کارفرما از هزینه انجام شده تعیین می شود.
نکته ۱: کاربر قادر خواهد بود به تعداد دلخواه مرکز درمانی و الگوی تسهیم هزینه ایجاد نماید.
نکته ۲: برای تعریف خدمات درمانی از منوی رفاه وارد فرم “خدمات درمانی” شوید. در زمان ثبت هزینه های درمانی پرسنل، لیست خدمات درمانی قابل ثبت از فرم “خدمات درمانی” استخراج خواهد شد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۸۸۲  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?