پیوست

۱۵۵۵ | چگونه می توان هزینه های درمانی پرسنل را ثبت و سهم سازمان و پرسنل را از هزینه انجام شده محاسبه کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۵۵۵ | چگونه می توان هزینه های درمانی پرسنل را ثبت و سهم سازمان و پرسنل را از هزینه انجام شده محاسبه کرد؟

۱۵۵۵ | چگونه می توان هزینه های درمانی پرسنل را ثبت و سهم سازمان و پرسنل را از هزینه انجام شده محاسبه کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
ثبت هزینه های درمانی پرسنل و بستگان آنها از طریق فرم “هزینه های درمانی” قابل انجام می باشد. در این فرم پس از ثبت هزینه انجام شده و تعیین مشخصات آن از جمله مرکز درمانی، نوع خدمت درمانی و وضعیت معرفی نامه، سیستم سهم سازمان و کارمند را بر اساس الگوی تسهیم هزینه منطبق بر مشخصات هزینه انجام شده، تعیین خواهد کرد. برای ثبت هزینه های درمانی پرسنل و یا بستگان پرسنل مراحل زیر را دنبال کنید :
۱- از منوی رفاه وارد فرم “هزینه های درمانی” شوید و پرسنل مورد نظر را انتخاب کنید.
۲- بروی کلید جدید کلیک کنید و هزینه درمانی مرتبط با پرسنل را با توجه به موارد زیر ثبت کنید :
۱-۲ – در صورتی که هزینه درمانی انجام شده مرتبط با بستگان پرسنل می باشد، نام و نام خانوادگی فرد را در فیلد “بیمار” وارد کنید و نسبت وی را با پرسنل از طریق فیلد “نسبت” تعیین کنید.
۲-۲ – مبلغ هزینه انجام شده را در فیلد “هزینه” ثبت کنید و عنوان خدمت درمانی را از فیلد “خدمات درمانی” تعیین کنید.
۳-۲ – مرکز درمانی مورد نظر را تعیین کنید. پس از تعیین مرکز درمانی، چک باکس “طرف قرارداد” بصورت خودکار و بر اساس تعاریف اولیه انجام شده برای مرکز درمانی تعیین خواهد شد.
۴-۲ – چک باکس “با معرفی نامه” و مقدار برای لیست بازشدنی “نوع خدمت” را تعیین کنید و توجه داشته باشید که این خصوصیات در تعیین درصد سهم سازمان و کارمد تاثیرگذار هستند.
۵-۲ – در صورتی که بخشی از هزینه انجام شده مورد قبول نیست و یا قصد کسر کردن مبلغی به عنوان فرانشیز را از هزینه ها دارید، این مبلغ را در فیلد “کسر مستقیم” ثبت کنید.
پس از ثبت هزینه درمانی و تائید آن، درصد سهم سازمان و کارمند بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده به عنوان الگوهای تسهیم هزینه تعیین و محاسبه مبلغ سهم سازمان و کارمند انجام خواهد شد.
نکته : برای تعریف مراکز درمانی و الگوهای تسهیم هزینه به پرسش و پاسخ شماره ۱۵۵۴ مراجعه کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۱۱۹۷  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?