پیوست

۱۴۲۶ | چگونه می توان به مجموع کارکرد عادی یک فرد از ابتدای سال در فرمول های محاسباتی دسترسی داشت؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۴۲۶ | چگونه می توان به مجموع کارکرد عادی یک فرد از ابتدای سال در فرمول های محاسباتی دسترسی داشت؟

۱۴۲۶ | چگونه می توان به مجموع کارکرد عادی یک فرد از ابتدای سال در فرمول های محاسباتی دسترسی داشت؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای دسترسی به مجموع کارکرد عادی ثبت شده برای هر پرسنل از ابتدای سال در فرمول های محاسباتی دو پارامتر در اختیار می باشد:
۱-  جمع کارکرد سال (روز) : این پارامتر مجموع کارکرد عادی ثبت شده برای هر پرسنل از ابتدای سال بصورت روز محاسبه و در اختیار قرار می دهد. به عنوان مثال در صورتی که یک پرسنل در ماه ۱ دارای ۳۱ روز کارکرد و در ماه ۲ دارای ۲۰ روز کارکرد می باشد، در این شرایط خروجی پارامتر ۵۱ روز خواهد بود.
۲- جمع کارکرد سال (ماه) : این پارامتر مجموع کارکرد عادی ثبت شده برای هر پرسنل را بصورت ماه خروجی می دهد. توجه داشته باشید در این پارامتر میزان کارکرد عادی بزرگتر از صفر در یک ماه، معادل یک واحد درنظر قرار گرفته خواهد شد به عنوان مثال در صورتی که پرسنل در یک ماه ۳۰ یا ۱ روز کارکرد عادی داشته باشد، در این پارامتر، یک واحد به عنوان آن ماه درنظر گرفته خواهد شد. به عنوان مثال در صورتی که یک پرسنل در ماه ۱ دارای ۳۱ روز کارکرد و در ماه ۲ دارای ۲۰ روز کارکرد می باشد، در این شرایط خروجی پارامتر ۲ ماه خواهد بود.
نکته : منظور از کارکرد عادی، کارکردی است که نوع آن در فرم “معرفی عوامل کارکرد”، کارکرد عادی درنظر گرفته شده باشد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸   ۱۰۰۷  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?