پیوست

۱۴۵۰ | چگونه می توان عوامل حکمی در سیستم پیاده سازی کرد که مبلغ آنها بر اساس پرسنل تعیین شود؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۴۵۰ | چگونه می توان عوامل حکمی در سیستم پیاده سازی کرد که مبلغ آنها بر اساس پرسنل تعیین شود؟

۱۴۵۰ | چگونه می توان عوامل حکمی در سیستم پیاده سازی کرد که مبلغ آنها بر اساس پرسنل تعیین شود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در برخی موارد نیاز است تا عوامل حکمی در سیستم طراحی شوند که مبلغ آنها تابع فرمول محاسباتی و ردیفهای استخدامی نیست بلکه رقم آنها برای هر پرسنل متغیر می باشد و ورود اطلاعات آن بصورت مستقیم توسط کاربر انجام می شود. به عنوان مثال سازمانی را درنظر بگیرید که مبلغ عامل فوق العاده مدیریت را بر اساس نظر هیئت مدیره برای هر یک از پرسنل تعیین مینماید. در چنین شرایطی مناسب ترین روش استفاده از فیلدهای ویژگی و ورود آنها به تفکیک پرسنل می باشد. در سیستم کارگزینی ۱۰ پارامتر بصورت عددی به تفکیک پرسنل قابل ثبت و استفاده می باشد. برای ورود اطلاعات ویژگی ها کافی است از منوی پرسنل وارد فرم “اطلاعات پرسنلی” شوید و پس از انتخاب پرسنل مورد نظر، برروی کلید “سایر اطلاعات” کلیک کنید. درمثال یاد شده برای پیاده سازی عامل فوق العاده مدیریت کافی است تا یکی از ویژگی ها را به این عامل اختصاص دهید و در آن مبلغ تعیین شده را ثبت نمایید و سپس در فرمول محاسباتی عامل، از پارامتر ویژگی اختصاص داده شده استفاده کنید.
نکته ۱: پارامترهای مرتبط با ویژگی ها در فرمولهای محاسباتی از زیر مجموعه “اطلاعات سازمانی پرسنل” پرسنل قابل دسترس می باشد.
نکته ۲: نام هر یک از پارامترها قابل تغییر هستند. برای اینکار در فرم سایر اطلاعات، هنگامی که کلید Shift را نگه داشته اید بروی عنوان فیلد کلیک کنید.
نکته ۳: تعییرات در اطلاعات پرسنلی را همواره با تاریخ موثر جدید ثبت کنید تا سوابق تغییرات در سیستم قابل نگهداری باشد و همچنین صدور احکام کارگزینی با تاریخ های قدیمی دچار اشکال نشود.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۹۱۲  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?