پیوست

شرکت لایف برد

شرکت لایف برد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
lifeboard
پروژه پیاده سازی سازمان الکترونیک پیوست در شرکت لایف برد

شرکت لایف برد پارسه در سال ۱۳۸۴ با باور بر اصل مشتری‎مداری گروهی از متخصصان را به منظور تدوین استراتژی‎های خود، مبنی بر ایجاد تمایز با دیگر رقبا گرد هم آورد. وجه تمایز این شرکت جامع بودن خدمات و محصولاتی است که کارشناسان با رصد دائمی آخرین محصولات برترین برندهای بازارهای جهانی IT به مشتریان ارائه می‎نمایند.

عملکرد این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات، عملکردی است که در اندک زمانی سیر حرکت به دروازه‌های تجارت جهانی را میسر ساخت  تا نماینده انحصاری توزیع محصولات بسیاری از شرکت های خارجی باشند.

از سال ۱۳۸۷ نمایندگان لایف برد در کشورهای انگلستان، کانادا و امارات متحده عربی راه اندازی شده و این امر مسیرِ پشتیبانی در امر تهیه کالاهای خاص برای مخاطبان خاص را تسهیل نموده است.

در حال حاضر پروژه استقرار سازمان الکترونیک پیوست به صورت استقرار نرم افزار های جامع مالی ، منابع انسانی و اتوماسیون اداری پیوست شامل نرم افزار های جامع حسابداری مالی و بازرگانی ، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب  ، پورتال پرسنلی ، اتوماسیون اداری ، فرم ساز و مدیریت گردش کار و بایگانی و مدیریت اسناد پیوست در شرکت معظم لایف برد انجام شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.


آدرس سایت : www.lifeboardco.com

[کل: ۱ میانگین: ۳]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها