پیوست

ستاره تجارت مشرق زمین

گروه نرم افزاری پیوست > پیوست بلاگ  > ستاره تجارت مشرق زمین
ستاره-تجارت-مشرق-زمین
زمان مطالعه: ۳ دقیقه


حوزه فعالیت: بازرگانی و صنعتی




نرم افزارهای راه اندازی شده:  نرم افزار جامع مالی نرم افزارهای منابع انسانی


درباره ستاره تجارت مشرق زمین



شرکت ستاره تجارت مشرق زمین با بیش از بیست سال سابقه ، همراه با تیمی قدرتمند و حرفه ای ، آماده ارائه انواع خدمات صنعتی و تجاری ، طراحی فرایندهای مدرن تجاری با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.




چالش اولیه

تمامی کارمندان بخش مالی همیشه با نرم افزارهای مشابه شما در چالش بودند که در آخر هم یا نتیجه ای حاصل نمیشد و یا مشکل به صورت کوتاه مدت برطرف میشد. اما در ۵ ماه گذشته که ما بین نرم افزار پیوست و یک نرم افزار دیگر از کارمندان نظرسنجی کردیم ، مشخص شد که درصد بالایی از کارمندان همواره شما را برای انجام امور خود انتخاب میکنند و این نقطه قوت تیم شما که رضایت مشتریان است را نشان میدهد.من و همکارانم همواره در پی یادگیری نرم افزارهای سازمانی بودیم که به علت پیچیدگی بالا ، زمان زیادی صرف آموزش این نرم افزارها می شد و این اولین موردی بود که باعث شد پیوست را به علت سادگی و جامع بودن محیط کاربری نرم افزار هایش انتخاب کنیم.

process

سهولت در یادگیری

evaluation

گزارشگیری دقیق و به موقع

inventory

محاسبه دقیق حقوق و دستمزدها



پیوست نزد ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و من به تمامی حسابداران و مدیران این نرم افزار را پیشنهاد میکنم چرا که همیشه من را در انجام کارهایم سربلند میکند و در یک جمله پیوست یعنی اطمینان خاطر حسابداران.

خانم ساناز قاسمی

کارشناس مالی ستاره تجارت مشرق زمین



نقاط قوت نرم افزار

نرم افزار پیوست تمامی گزارش گیری ها را به نحوه احسنت و بدون حتی ذره ای خطا انجام میدهد و به همین علت هر زمان هیئت مدیره از من گزارش ها را مطالبه میکنند در اسرع وقت به ایشان تحویل داده میشود. من با سیستم مالی و بخش خزانه بسیار راحتم و در نظرم از جذابیت بالایی برخوردار است چرا که اکثر چک های شرکت ما به صورت صیادی هستند و ما باید از چک ها ، نمونه چاپی هم تهیه کرده و نزد خود نگهداریم . این نمونه های چاپی باید در نرم افزار با اسناد حسابداری مرتبط  شوند و خیلی پیش آمده که در نرم افزار های دیگر جا به جا شود ، خطا و ارور بدهد و دقیق در نیاید. اما در نرم افزار پیوست من هرگز با این قسمت به چالشی برخورد نکردم و تا به حال پیش نیامده که من از چکی نمونه چاپی بگیرم و در نرم افزار اشتباه وارد شود یا اصلا وارد نشود.

در زمینه منابع انسانی و بخش حقوق و دستمزد ها ، محاسبه دقیق این نرم افزار بسیار جلب توجه میکند. ما کارمندانی در شرکت خود داریم که حقوق و دستمزد این کارمندان به صورت ساعتی محاسبه میشد و به همین علت در اکثر مواقع با مشکل محاسبه روبه رو میشدیم که یک نقطه ضعف بزرگ در نرم افزارهای مالی است و این درحالی است که پیوست بدون خطا و ایراد فرمول ها را اجرا میکند و محاسبه ها را انجام میدهد.




 نقاط قوت پیوست

هزینه خرید نرم افزارهای پیوست علاوه بر داشتن تمامی امکانات لازم ، بسیار مقرون به صرفه است و به طور کلی برخلاف نرم افزارهایی که با قیمت های بسیار بالا کاربرد چندانی ندارند ، پیوست با کمترین هزینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهد.

و در آخر مهم ترین نقطه قوت شرکت پیوست مدیریت فوق العاده عالی این مجموعه است زیرا از نظر من این حجم از مسئولیت پذیری کارمندان ، حس صمیمیت و انتقال حال خوب به مشتریان و اهمیت رضایت آن ها فقط در گرو یک مدیریت عالی و نظارت دقیق بر فعالیت کارمندان مجموعه امکان پذیر است که باعث شده پیوست نزد حسابداران و مدیران بسیار محبوب باشد.




| علت توسعه پیوست ستاره تجارت مشرق زمین |

۱- تیم پشتیبانی بسیار قوی و مسئولیت پذیری فوق العاده کارمندان که این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه متمایز میکند.

۲- عدم پیچیدگی نرم افزار و یادگیری راحت که باعث تسریع در انجام امور می شود.

۳- صرف کمترین وقت جهت ذخیره اطلاعات و گزارش گیری که عدم توجه به این مورد یک نقطه ضعف در دیگر نرم افزارها می باشد.

۴- برخورد عالی پرسنل پیوست ، پاسخگویی کامل و ایجاد حس صمیمیت با مشتریان

۵- مدیریت بسیار قوی و نظارت کامل بر فعالیت کارمندان در راستای رضایت مشتریان




داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۱ میانگین: ۵]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها