پیوست

۲۰۱۲ | چگونه می توان فایل بازنشستگی را بر اساس ساختار اعلام شده در تابستان ۹۲ را در سیستم تهیه کرد ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۲۰۱۲ | چگونه می توان فایل بازنشستگی را بر اساس ساختار اعلام شده در تابستان ۹۲ را در سیستم تهیه کرد ؟

۲۰۱۲ | چگونه می توان فایل بازنشستگی را بر اساس ساختار اعلام شده در تابستان ۹۲ را در سیستم تهیه کرد ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برای تهیه فایل بازنشستگی در سیستم حقوق و دستمزد لازم است تا از گزارش های پارامتریک استفاده شود. در این بخش کاربر قادر است تا پارامترهای مورد نیاز را بر اساس ساختار اعلام شده توسط سازمان بازنشستگی انتخاب و گزارش مربوطه را تهیه نماید و سپس خروجی اکسل را دریافت کند. در فایل بازنشستگی اعلام شده ( درتابستان ۹۲) پارامترهای موثر ترکیبی از پارامترهای سیستم حقوق و کارگزینی می باشد. همانطور که گفته شد این فایل در سیستم حقوق و دستمزد تهیه می شود و بنابراین در بخش گزارش های پارامتریک سیستم حقوق و دستمزد توسعه ای انجام شده است که کاربر قادر باشد از پارامترهای سیستم کارگزینی نیز در گزارش استفاده نماید.
بر این اساس در بخش انتخاب پارامتر فرم گزارش های پارامتریک، ۳ رسته جدید با عنوان ذیل افزوده شده است که کاربر قادر است از از این طریق به پارامترهای سیستم کارگزینی دسترسی داشته باشد :
۱- اطلاعات سازمانی پرسنل کارگزینی ۲- اطلاعات پست پرسنل کارگزینی ۳- اطلاعات شعل پرسنل کارگزینی
نکته : برای دسترسی کامل به این پارامترها لازم است تا پس از ارتقاء، عملیات بروز رسانی پرس و جو ها در گزارش های پارامتریک هر دو سیستم حقوق و کارگزینی انجام شود .

[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸   ۸۷۶  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?