پیوست

۱۵۴۷ | چگونه می توان جدول امتیاز ارزشیابی را در سیستم تعریف کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۵۴۷ | چگونه می توان جدول امتیاز ارزشیابی را در سیستم تعریف کرد؟

۱۵۴۷ | چگونه می توان جدول امتیاز ارزشیابی را در سیستم تعریف کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
جدول امتیاز ارزشیابی جهت تعیین درصد افزایش سنوات بر اساس امتیاز ارزشیابی پرسنل مورد استفاده قرار میگیرد . برای تعریف جدول ارتقاء گروه در سیستم مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی اطلاعات پایه وارد فرم “انواع جداول اطلاعاتی” و یک جدول جدید با مشخصات زیر ایجاد کنید :
۱-۱ – “تعداد ردیف” را یک قرار دهید و “تعداد ستون” را معادل تعداد دامنه امتیازی قرار دهید. به عنوان مثال فرض کنید تا نمره ۸۰ معادل ۳ درصد، از ۸۰ تا ۹۲ معادل ۴ درصد و از ۹۲ به بالا معادل ۵ درصد افزایش سنواتی باشد. در این مثال تعداد دامنه ۳ می باشد و بنابراین تعداد ستون برابر با ۳ خواهد بود.
۲-۱ – مقدار فیلد “شروع” را ۰ و “پهنا”را ۱۲۰ قرار دهید و مقدار لیست بازشدنی “نوع” را “نوع اول” قرار دهید.
۳-۱ – برای عناوین ردیفها یک مقدار به نام درصد سنوات اضافه کنید و برای عناوین ستونها معادل نام دامنه ها، عنوان بیافزایید.
۲- پس از تعریف جدول در فرم “انواع جداول اطلاعاتی”، از منوی اطلاعات پایه وارد فرم “جداول اطلاعاتی” شوید و یک جدول جدید ایجاد کرده و نوع آن را معادل جدول تعریف شده در مرحله قبل قرار دهید و همچنین مقدار لیست بازشدنی “نوع ویژه” را معادل “ارزشیابی سالانه” قرار دهید.
۳- بروی کلید “اطلاعات مرتبط” کلیک کنید و در فرم باز شده، اطلاعات جدول را به ترتیب از کوچکترین دامنه به صورت زیر ثبت کنید :
۱-۳ – در دو فیلد اول (از سمت راست) “محدوده مقادیر”، مقدار دامنه اول را وارد کنید. در مثال ذکر شده، برای ردیف اول،فیلد اول معادل ۰ و فیلد دوم را معادل ۸۰ قرار دهید.
۲-۳ – مقدار خروجی را معادل درصد افزایش سنواتی مورد نظر قرار دهید. در مثال ذکر شده، برای ردیف اول، مقدار خروجی برابر با ۳ خواهد بود.
۳-۳ – شماره ردیف و شماره ستون بصورت ثابت برابر با یک خواهد بود.
توجه داشته باشید می بایست به تعداد دامنه ها، در اطلاعات مرتبط، ردیف جدید ایجاد کنید. در مثال ذکر شده می بایست سه ردیف ایجاد شود.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۸۸۱  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?