پیوست

۱۴۴۹ | چگونه می توان فرمول محاسباتی عاملی را بر اساس پست سازمانی پرسنل طراحی کرد ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۴۴۹ | چگونه می توان فرمول محاسباتی عاملی را بر اساس پست سازمانی پرسنل طراحی کرد ؟

۱۴۴۹ | چگونه می توان فرمول محاسباتی عاملی را بر اساس پست سازمانی پرسنل طراحی کرد ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در برخی موارد نیاز است تا نوع محاسبه و مبلغ عوامل حکم بر اساس پست سازمانی پرسنل طراحی شود. به عنوان مثال سازمانی را فرض کنید که محاسبه فوق العاده سختی کار در آن بر اساس پست پرسنل تعیین میگردد. مثلا برای کارشناس فنی درجه ۱ میزان فوق العاده پست ۴۰ درصد از حقوق پایه و برای کارشناس اداری درجه ۱ این میزان ۵۰ درصد می باشد. در چنین شرایطی اهمیت فراوان در این است که پس از تغییر پست هر پرسنل، کاربر نیاز به تنظیم مجدد پارامتر های اولیه برای محاسبه عوامل حکمی نباشد. برای اینکار کافی است تا از اطلاعات مرتبط با پست سازمانی در فرمولهای محاسباتی استفاده کنید. در سیستم برای هر پست سازمانی ۸ پارامتر قابل ثبت و استفاده می باشد. برای ورود اطلاعات این پارامتر ها کافی است تا از منوی سازمان وارد فرم “پستهای سازمانی” شوید و بروی عنوان پست سازمانی مورد نظر دوبار کلیک کرده تا وارد فرم “اطلاعات مرتبط با پست سازمانی” شوید. در این فرم پارامترهای مرتبط با پست با تعیین تاریخ موثر هر رکورد، قابل ثبت می باشد. در مثال یاد شده کافی است تا درصد فوق العاده سختی کار را برای پستهای سازمانی مختلف ثبت نمایید و سپس در فرمول محاسباتی، پارامتر مربوطه را در حقوق پایه ضرب کنید.
نکته ۱: پارامترهای مرتبط با پستهای سازمانی در فرمولهای محاسباتی از زیر مجموعه “اطلاعات پست” پرسنل قابل دسترس می باشد.
نکته ۲: نام هر یک از پارامترها قابل تغییر هستند. برای اینکار در فرم اطلاعات مرتبط با پست سازمانی، هنگامی که کلید Shift را نگه داشته اید بروی عنوان فیلد کلیک کنید.
نکته ۳: تعییرات در اطلاعات مرتبط با پست سازمانی را همواره با تاریخ موثر جدید ثبت کنید تا سوابق تغییرات در سیستم قابل نگهداری باشد و همچنین صدور احکام کارگزینی با تاریخ های قدیمی دچار اشکال نشود.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۹۷۰  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?