پیوست

۱۳۳۰ | آیا می توان نحوه نمایش و رفتار فرم را در حین گردش، متناسب با مرحله ای که در آن است تنظیم نمود؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۳۳۰ | آیا می توان نحوه نمایش و رفتار فرم را در حین گردش، متناسب با مرحله ای که در آن است تنظیم نمود؟

۱۳۳۰ | آیا می توان نحوه نمایش و رفتار فرم را در حین گردش، متناسب با مرحله ای که در آن است تنظیم نمود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آری. در مواردی لازم است متناسب با مرحله ای که فرم در آن قرار می گیرد برخی طلاعات نمایش داده نشوند و یا اطلاعات خاصی که قبلا مخفی بوده اند به نمایش درآیند. همچنین ممکن است امکان تغییر دادن برخی اطلاعات در مرحله ای از کاربر سلب شده و یا بالعکس این امکان به او داده شود و یا حتی در برخی مراحل، شکل ظاهری فرم بطور کلی تغییر یابد. همه این ها در هنگام طراحی روال امکان پذیر می باشد. برای این کار کافیست در هنگام طراحی روال، مرحله مورد نظر را انتخاب کرده و از لیست سمت چپ، ویژگی “فرم” را انتخاب نماییم. بطور پیش فرض همه مراحل از قالب اصلی فرم استفاده می کنند و ویژگی “فرم” آنها در لیست مربوطه بشکل یک مربع توخالی نمایش داده می شود. با انتخاب این ویژگی و طراحی فرم مورد نظر، یک مربع آبی رنگ جایگزین مربع توخالی شده و نشان دهنده وجود فرم اختصاصی برای این مرحله خواهد بود.
نکته : برای حذف فرم اختصاصی یک مرحله کافیست روی ویژگی “فرم” آن کلیلک کرده و در صفحه طراحی قالب فرم دکمه حذف فرم را انتخاب کنیم و پس از تایید آن به صفحه طراحی روال بازگردیم. بدین ترتیب مرحله مورد نظر فاقد فرم اختصاصی شده و از همان قالب فرم اصلی استفاده خواهد کرد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۱۸, ۱۳۹۸   ۹۴۴  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?