پیوست

۹۷۵ | چگونه می توان در سیستم حضور و غیاب عامل کارکردی برای ورود اطلاعات دستی توسط کاربر ایجاد کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۹۷۵ | چگونه می توان در سیستم حضور و غیاب عامل کارکردی برای ورود اطلاعات دستی توسط کاربر ایجاد کرد؟

۹۷۵ | چگونه می توان در سیستم حضور و غیاب عامل کارکردی برای ورود اطلاعات دستی توسط کاربر ایجاد کرد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در مواردی نیاز است تا عامل کارکردی در سیستم حضور و غیاب ایجاد شود که اطلاعات آن توسط کاربر قابل ورود باشد. به عنوان مثال در بسیاری از سازمانها عامل اضافه کاری تشویقی وجود دارد که بر اساس نظر مدیر به هر یک از پرسنل مقداری به عنوان اضافه کاری تشویقی تخصیص داده می شود و این مقدار تابع فرمول محاسباتی نیست و باید بصورت دستی در سیستم وارد شود. برای ایجاد عامل کارکردی که مقدار آن بصورت دستی قابل تعیین باشد مراحل زیر را دنبال کنید :
۱- از منوی کارکرد وارد فرم “معرفی عوامل کارکرد” شوید و عامل جدید با ارزیابی “ورودی” تعریف کنید.(از لیست بازشدنی “ارزیابی” مقدار “ورودی” را انتخاب کنید)
۲- با دوبار کلیک کردن روی عامل ایجاد شده وارد فرم “نحوه ارزیابی عامل کارکرد” شوید و نحوه ارزیابی را برای گروه های قوانین مورد نظر وارد کنید.
۳- در قسمت فرمول روزانه Fvb عامل موردنظر و در قسمت ماهانه Fvt عامل مورد نظر را قرار دهید و فرمول محاسباتی را ذخیره کنید.
پس از انجام مراحل بالا، ورود اطلاعات کارکرد از طریق فرم “ورود عوامل غیر محاسباتی” از منوی کارکرد، به تفکیک دوره محاسباتی قابل انجام می باشد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۳۱, ۱۳۹۸   ۸۸۲  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?