پیوست

۹۹۳ | چگونه موجودی کالاهایی که از انبار خارج می شوند و با تاخیر چند روزه به مقصد می رسند را نگهداری کنیم ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۹۹۳ | چگونه موجودی کالاهایی که از انبار خارج می شوند و با تاخیر چند روزه به مقصد می رسند را نگهداری کنیم ؟

۹۹۳ | چگونه موجودی کالاهایی که از انبار خارج می شوند و با تاخیر چند روزه به مقصد می رسند را نگهداری کنیم ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
کالا در مدت زمانی که در راه است از انبار مبدا خارج شده و هنوز به انبار  مقصد وارد نشده است که ما را در امر گزارش گیری و کنترل موجودی دچار مشکل می کند. برای این منظور باید از تعریف انبار کالاهای درراه استفاده نمود .
حالت اول : انتقال کالا بین انبارهای داخلی:
              در این حالت از انبار مبدا کالا را با استفاده از “فرم انتقال کالا” از “انبار مبدا” به “انبار کالاهای در راه مقصد” منتقل می نمائیم . سپس زمان تحویل   کالا در مقصد ، برگ انتقال  کالا ازانبار درراه به انبار مقصد را صادر می کنیم.
حالت دوم : تحویل کالا به مشتری در مقصد :
              در این حالت از انبار مبدا کالا را با استفاده از “فرم انتقال کالا” از “انبار مبدا” به “انبار کالاهای در راه تحویل” منتقل می نمائیم . سپس با تحویل کالا به مشتری، از فرم فاکتور فروش یا حواله فروش برای نهایی کردن عملیات استفاده می کنیم.
نکته : باید به تعداد جهت های حرکت کالا انبار یا انبارک به نام “انبار کالاهای در راه مقصد” تعریف کنیم تا بتوانیم میزان کالاهای در مسیر خاص را برای تخمین موجودی قابل تحویل در تاریخ مشخص، اندازه گیری کنیم . (مثال : انبار کالاهای در راه بندر به تهران)
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۲۵, ۱۳۹۸   ۹۷۸  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?