پیوست

۷۲۰ | کاربرد شماره رزرو چیست و چگونه می توان از آن در سیستم استفاده نمود؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۷۲۰ | کاربرد شماره رزرو چیست و چگونه می توان از آن در سیستم استفاده نمود؟

۷۲۰ | کاربرد شماره رزرو چیست و چگونه می توان از آن در سیستم استفاده نمود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در صورتیکه امکان ثبت نامه در تاریخ جاری به هر دلیل وجود نداشته باشد و یا اینکه پیش بینی می کنیم در آینده نامه ای به تاریخ امروز نیاز خواهیم داشت میتوانیم برای این تاریخ خاص شماره ای را رزرو کنیم تا هر زمان که لازم شد به همان تاریخ که شماره را رزرو کرده ایم نامه را ثبت نمائیم. برای استفاده از این شماره ها ابتدا می بایست آنها را رزرو نمود، بدو طریق میتوان روی فرم ثبت نامه شماره نامه را رزرو نمود:
۱ – رزرو شماره جاری که بصورت آیکون کوچکی کنار شماره نامه نمایان است که با انتخاب آن آیکون   شماره ای را که در حال حاضر سیستم به شما نمایش میدهد را میتوانید رزرو نمائید.
 ۲- رزرو مجموعه شماره ها که با انتخاب این آیکون، هر تعداد شماره ای را که لازم داشته باشید می توانید در فرم باز شده وارد کرده و آنها را رزرو نمائید. با رزرو شماره، گزینه ای با عنوان “ثبت با شماره رزرو” در پائین فرم ثبت نامه نمایان میشود که با علامت زدن آن گزینه ،کادر متنی ( Text Box)  مربوطه که در بالای فرم ثبت نامه قرار دارد و شماره ثبت جاری را نمایش میدهد بصورت لیست کشویی ( ComboBox)  تبدیل می شود و شما می توانید با تایپ شماره رزرو مورد نظر در قسمت مربوطه  از شماره ای که رزرو نموده اید استفاده کنید.
نکته ۱: هر شماره ای که رزرو شده باشد تنها در تاریخ رزرو آن قابل استفاده است یعنی اینکه در صورت استفاده از شماره رزرو مورد نظر، تاریخ ثبت نامه همان تاریخی است که شماره را رزرو نموده اید.
نکته ۲: هر کاربر در صورت داشتن مجوز رزرو شماره نامه می تواند فقط خودش از شماره ای که رزرو کرده استفاده کند و سایر کاربران شماره ای را که دیگری رزرو کرده باشد را نمی توانند ببینند.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۱۸, ۱۳۹۸   ۱۱۹۹  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?