پیوست

۱۹۹۰ | چگونه می توان سوابق ثبت شده در اطلاعات پرسنلی را در خلاصه پرونده پرسنلی انعکاس داد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۹۹۰ | چگونه می توان سوابق ثبت شده در اطلاعات پرسنلی را در خلاصه پرونده پرسنلی انعکاس داد؟

۱۹۹۰ | چگونه می توان سوابق ثبت شده در اطلاعات پرسنلی را در خلاصه پرونده پرسنلی انعکاس داد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سوابق ثبت شده در اطلاعات پرسنلی

در حالت عادی، رکوردهای ثبت شده در فرم سوابق خدمت در گزارش خلاصه پرونده پرسنلی (در بخش سوابق خدمتی) درج می شود. برای اینکه در بخش سوابق خدمتی در گزارش خلاصه پرونده پرسنلی بتوان رکوردهای ثبت شده در فرم اطلاعات پرسنلی را نمایش داد کافی است تا تنظیم “درج اطلاعات پرونده پرسنلی در سوابق خدمت در گزارش خلاصه پرونده” در مدیریت گروه های کاری برای گروه کاری مورد نظر در فرم شماره ۷۹ (لیست اطلاعات پرونده پرسنل) مارک شود.

نکته ۱ : با این قابلیت در حقیقت کاربر قادر خواهد بود سوابق داخل (اطلاعات پرسنلی) و یا خارج از سازمان (سوابق خدمت) را در خلاصه پرونده پرسنلی نمایش دهد.
نکته ۲: تغییر در پست سازمانی پرسنل در فرم اطلاعات پرسنلی موجب نمایش یک رکورد جدید در بخش سوابق خدمت در گزارش خلاصه پرونده خواهد شد. به عبارت دیگر اگر به عنوان مثال در یک فاصله تاریخی ۲ ساله، پست سازمانی پرسنل تغییر نداشته باشد، تنها یک رکورد در فرم خلاصه پرونده نمایش داده خواهد شد اگرچه ممکن است در فرم اطلاعات پرسنلی بیش از یک رکورد برای وی ثبت شده باشد.
نکته ۳: در صورتی که سوابق از فرم اطلاعات پرسنلی در خلاصه پرونده انعکاس داده شود، می بایست از فرم چاپی مجزا نسبت به وضعیتی که سوابق از فرم سوابق خدمت درج شده است استفاده شود.

[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۱۴۲۴  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?