پیوست

۱۸۰۹ | چگونه می توان بدون ورود به سیستم اتوماسیون، از دریافت ورودی به کارتابل خود مطلع شد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۸۰۹ | چگونه می توان بدون ورود به سیستم اتوماسیون، از دریافت ورودی به کارتابل خود مطلع شد؟

۱۸۰۹ | چگونه می توان بدون ورود به سیستم اتوماسیون، از دریافت ورودی به کارتابل خود مطلع شد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به این منظور سیستم سازمان الکترونیک پیوست، امکان “ارسال پیامک (SMS)” به کاربران را فراهم نموده است. بدین صورت که هر کاربر که دسترسی تنظیم عملیات اتوماتیک بر روی کارتابل خود را دارد می تواند با تنظیم عملیات اتوماتیک “ارسال پیامک” برای هریک از ورودیهای کارتابل نظیر نامه، یادداشت اداری و فرم، از ورود آنها به کارتابل خود در زمانی که به برنامه پیوست وارد نشده است اطلاع یابد.
نحوه تنظیم این عملیات اتوماتیک بدین صورت است که کاربر می بایست در فرم “تعریف عملیات اتوماتیک”، در صفحه انتخاب عملیات، از لیست کشویی گزینه “ارسال پیامک” را انتخاب و بر دکمه “سه نقطه” (…) کلیک کند. سپس در جعبه متنی “شماره”، شماره تلفن همراه خود را مطابق با قالب “+۹۸۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱” تایپ و بر دکمه “به اضافه” (+) کلیک کند تا به لیست اضافه شود. همچنین می تواند عبارت متنی را که می خواهد در پیامک دریافتی در نتیجه ورود ورودی به کارتابل خود دریافت کند، در ویرایشگر “متن پیامک” تایپ نموده و فرم را تایید نموده و تعریف عملیات اتوماتیک را به پایان برساند.
نکته : لازم به ذکر است که “ارسال پیامک” با استفاده از “وب سرویس” و یا “مودم دارای سیم کارت”  صورت پذیرفته که هریک نیاز به انجام تنظیماتی بر روی فایل “Payvast.SMSAgent.exe.config” توسط مدیر سیستم دارد و با اجرای “سرویس پیام کوتاه” توسط فایل”Payvast.SMSAgent.exe” راه اندازی می گردد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۱۸, ۱۳۹۸   ۹۴۱  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?