پیوست

۱۷۳۵ | آیا می توان امکان ایجاد نامه مشابه بر روی نامه های کارتابل جاری را غیر فعال نمود ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۷۳۵ | آیا می توان امکان ایجاد نامه مشابه بر روی نامه های کارتابل جاری را غیر فعال نمود ؟

۱۷۳۵ | آیا می توان امکان ایجاد نامه مشابه بر روی نامه های کارتابل جاری را غیر فعال نمود ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
می دانیم امکان ایجاد نامه مشابه همواره بر روی نامه های کارتابل جاری وجود دارد. هم اکنون می توان این امکان را در شرایطی که “نسخه های متنی محتوا” نگهداری نمی شوند، غیر فعال نمود. به منظور غیر فعال سازی این امکان کافی است به عنوان مدیر اتوماسیون از منوی “مدیریت”کارتابل، گزینه “تنظیمات سازمانی” را انتخاب نموده سپس در فرم “تنظیمات”، پس از خارج نمودن گزینه “نگهداری نسخه های متنی محتوا” از حالت انتخاب، گزینه “عدم امکان ایجاد نامه مشابه در شرایط عدم نگهداری نسخه های متنی محتوا” را در حالت انتخاب قرار داده و فرم را تایید نمایید. بدین ترتیب کلیه کاربران، در منوی کلیک راست بر روی نامه های کارتابل جاری، فرمان “ایجاد نامه مشابه” را مشاهده نخواهند نمود.
نکته ۱ : بدیهی است در شرایطی که گزینه “نگهداری نسخه های متنی محتوا” در حالت انتخاب قرار می گیرد، گزینه “عدم امکان ایجاد نامه مشابه در شرایط عدم نگهداری نسخه های متنی محتوا”، غیر فعال خواهد بود و به این معناست که در شرایط “نگهداری نسخه های متنی محتوا”، امکان ایجاد نامه مشابه، قابل غیرفعالسازی نمی باشد.
نکته ۲ : دلیل اینکه تنها در شرایط غیرفعال بودن گزینه “نگهداری نسخه های متنی محتوا” امکان غیرفعال سازی ایجاد نامه مشابه فراهم می باشد این است که در این شرایط نامه مشابه از روی نسخه نهایی شده متن نامه ( که شامل امضاء و شماره ثبت نیز می باشد ) ساخته می شود و این ممکن است برای برخی سازمان ها محل اشکال باشد لذا چنین سازمان هایی یا می بایست امکان “نگهداری نسخه های متنی محتوا” را فعال کنند یا اینکه با فعال سازی گزینه  “عدم امکان ایجاد نامه مشابه در شرایط عدم نگهداری نسخه های متنی محتوا”  انجام عمل فوق را برای کاربران غیرممکن کنند.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۱۸, ۱۳۹۸   ۱۰۰۶  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?