پیوست

۱۷۲۱ | چگونه می توان امتیاز فوق العاده مدیریت را در سیستم کارگزینی پیاده سازی کرد ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۷۲۱ | چگونه می توان امتیاز فوق العاده مدیریت را در سیستم کارگزینی پیاده سازی کرد ؟

۱۷۲۱ | چگونه می توان امتیاز فوق العاده مدیریت را در سیستم کارگزینی پیاده سازی کرد ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بر اساس قانون خدمات کشوری ۵ سطح مدیریتی به نامهای معاون اداره، رئیس اداره، معاون مدیر کل، مدیر کل و معاون موسسه وجود دارد که افرادی که دارای پستهایی در این سطوح باشند مشمول دریافت امتیاز فوق العاده مدیریت خواهند بود. همچنین محل های خدمت به سه بخش کلی شهرستانی، استانی و ملی تقسیم بندی می شوند که هر یک از این بخش های دارای سه سطح یک، دو و سه می باشند. بنابراین بر اساس اینکه پست مدیریتی کدام یک از ۵ سطح نام برده شده باشد و پرسنل مورد نظر در کدام یک از سطوح محل خدمت می باشد، امتیاز فوق العاده مدیریتی از جدول مربوطه استخراج می شود. در این جدول سطوح محل های خدمت در ردیف و سطوح مدیریتی در ستونها جدول می باشد. به عنوان مثال امتیاز مدیر کل در سطح یک استان معادل ۲۰۰۰ می باشد.
تعیین حوزه محل خدمت : برای تشخیص اینکه حوزه محل های خدمت چیست کافی است تا فیلد “حوزه محل خدمت” در فرم “محلهای خدمت” تنظیم شود. مقدار پارامترهای مرتبط با این فیلد از فرم “پارامترهای عمومی” قابل تنظیم می باشد و در فرمولهای محاسباتی، پارامتر مرتبط با آن در دسترس است.
تعیین سطح مدیریت : برای تعیین سطح مدیریت هر یک از پرسنل مورد نظر می توانید از فیلد های “عنوان سازمانی” و یا یکی از “ویژگی ها” در فرم اطلاعات پرسنلی استفاده نمایید و یا از “رده سازمانی” در پستهای سازمانی استفاده نمایید.
با داشتن دو پارامتر حوزه محل خدمت و سطح مدیریت می توانید از جدول امتیاز مدیریت خروجی تهیه کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۱۰۷۵  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?