پیوست

۱۶۸۱ | برای درنظر گرفتن میزان مغایرت بین برگه ها و تردد ثبت شده برروی دستگاه کارت ساعت چه اقداماتی لازم است انجام شود؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۶۸۱ | برای درنظر گرفتن میزان مغایرت بین برگه ها و تردد ثبت شده برروی دستگاه کارت ساعت چه اقداماتی لازم است انجام شود؟

۱۶۸۱ | برای درنظر گرفتن میزان مغایرت بین برگه ها و تردد ثبت شده برروی دستگاه کارت ساعت چه اقداماتی لازم است انجام شود؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
می توان سیستم حضور و غیاب را به گونه ای تنظیم کرد تا در صورتی که میزان مغایرت بین برگه های مرخصی ساعتی / ماموریت ساعتی و تردد پرسنل بیش از حد مجاز بود، این میزان به عنوان عامل غیر مجاز در سیستم محاسبه شود. برای اینکار علاوه بر تعریف فرمول محاسباتی ماموریت و مرخصی ساعتی لازم است تا اقدامات زیر انجام شود:
۱- تعریف عامل مرخصی و ماموریت ساعتی بدون برگه: در این مرحله می بایست دو عامل جداگانه برای مرخصی ساعتی غیر مجاز و ماموریت ساعتی غیر مجاز در سیستم تعریف شود. برای اینکار از منوی کارکرد وارد فرم “عوامل کارکرد” شوید و دو عامل جدید برای این منظور تعریف کنید. مقدار لیست بازشدنی نوع را برای مرخصی ساعتی غیر مجاز، “مرخصی ساعتی بدون برگه” و برای ماموریت ساعتی غیر مجاز، “ماموریت ساعتی بدون برگه” قرار دهید. پس از پردازش کارکرد، میزان مغایرت عوامل ساعتی با برگه ها در این عوامل نمایش داده خواهند شد.
۲- تعریف نحوه ارزیابی برای عوامل غیر مجاز: نحوه های ارزیابی را برای عوامل تعریف شده در مرحله قبل ایجاد کنید. در بخش فرمول روزانه از Fvb و در بخش فرمول ماهانه از Fvt عامل مرتبط استفاده کنید به عنوان مثال برای عامل مرخصی غیر مجاز ساعتی، فرمول روزانه را ( مرخصی غیر مجاز ساعتی ) Fvb و فرمول ماهانه را ( مرخصی غیر مجاز ساعتی ) Fvt  قرار دهید.
۳- تنظیمات مرتبط با گروه کاری: چک باکس های “آستانه مغایرت قابل قبول برای برگه های مرخصی” و “آستانه مغایرت قابل قبول برای برگه های ماموریت” را برای گروه کاری مورد نظر در فرم شماره ۸۱ (تنظیم نحوه محاسبه عوامل) مارک کنید.
۴- تعیین میزان مغایرت قابل قبول: هر یک از تنظیم های یاد شده در مرحله قبل راانتخاب کنید و بروی کلید “عدد مرتبط” کلیک کنید و در پنجره نمایش داده شده میزان مغایرت قابل قبول بین برگه و ساعت ثبت شده را به دقیقه تعیین کنید. این میزان تعیین خواهد کرد که تا چند دقیقه اختلاف بین برگه و ساعت ثبت شده مورد قبول خواهد بود.
با انجام مراحل بالا و پس از پردازش کارکرد، مرخصی های ساعتی و ماموریت های ساعتی در هر روز با برگه های متناظر ثبت شده مقایسه خواهد شد و در صورتی که مغایریتی بیش از حد تعیین شده ( در مرحله ۴) وجود داشته باشد،این میزان به عنوان مرخصی یا ماموریت ساعتی غیر مجاز درنظر گرفته خواهد شد.
نکته : با در نظر گرفتن اولویت های محاسباتی می توانید عوامل غیر مجاز را در نهایت با عامل کسر کار ( یا هر عامل مورد نظر دیگر) جمع کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۸   ۹۶۳  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?