پیوست

۱۵۰۳ | انبارگردانی در نرم افزار انبار پیوست چگونه انجام می شود؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۵۰۳ | انبارگردانی در نرم افزار انبار پیوست چگونه انجام می شود؟

۱۵۰۳ | انبارگردانی در نرم افزار انبار پیوست چگونه انجام می شود؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
از منوی انبار و از طریق زیر منوی “عملیات انبار گردانی” ابتدا برای کالاها “تگ” ایجاد نمایید. با کلیک کردن بر روی دکمه ایجاد تگ انبار در این بخش سیستم به ازای هر انبار و کالا یک برگ تگ ایجاد می کند. حال می توان تگ ها را چاپ نمود. در برگه های چاپ شده برای هر کالا سه جدول برای سه مرحله شمارش پیش بینی شده است.
پس از شمارش فیزیکی کالا نوبت به ثبت اطلاعات تگها درون سیستم می باشد. برای اینکار سیستم به ازای هر شمارش یک منو پیش بینی کرده که می توان نسبت به ثبت اطلاعات تگ ها در آن اقدام نمود. ابتدا انبار را انتخاب نموده و تاریخ انبارگردانی را ثبت نمایید. پس از ورود اطلاعات تگ به ازای هر کالا در ستون تعداد شمارش شده، نرم افزار بطور خودکار آنرا با موجودی ثبت شده در سیستم تطبیق داده و اضافه یا کسر آن را در ستون نهایی نمایش می دهد.
پس از ثبت اطلاعات در مرحله اول در صورت وجود مغایرت مراحل دوم و سوم بر اساس استانداردهای انبارگردانی تکرار می شود. در مرحله آخر پس از نهایی شدن ثبت اطلاعات انبارگردانی نرم افزار این قابلیت را دارد که با فشردن دکمه های مرتبط بصورت خودکار در ذیل همین بخش، “رسید تعدیل انبار گردانی” برای کالاهایی دارای موجودی اضافه و “حواله تعدیل انبار گردانی” برای کالاهای دارای کسر موجودی را صادر نماید. همچنین می توان در هر مرحله مغایرت های اول، دوم و سوم را با هم مقایسه نمود.
نکته ۱ : با توجه به سیاست های مجموعه می توان تعداد شمارش ها را کاهش داد و در هنگام چاپ تگ با استفاده از ابزار  تغییر فرم های چاپی را تغییر داد. (رجوع شود به تغییر فرم های چاپی)
نکته ۲: در صورت عدم ایجاد تگ در بخش های مرتبط به ثبت اطلاعات انبار گردانی عناوین نمایش داده نمی شود.
نکته ۳: ریالی کردن رسید و حواله های تعدیل پس از این مرحله و با توجه به تصمیمات مجموعه انجام می گردد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۲۵, ۱۳۹۸   ۱۴۵۳  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?