پیوست

۱۳۶۵ | چگونه می توان اطلاعات کارکرد پردازش شده را به سیستم حقوق و دستمزد ارسال کرد ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۳۶۵ | چگونه می توان اطلاعات کارکرد پردازش شده را به سیستم حقوق و دستمزد ارسال کرد ؟

۱۳۶۵ | چگونه می توان اطلاعات کارکرد پردازش شده را به سیستم حقوق و دستمزد ارسال کرد ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قبل از ارسال عوامل کارکرد لازم است تا قبلا معادل هر یک از عوامل کارکرد موجود در سیستم حضور و غیاب جهت ارسال به سیستم حقوق و دستمزد تعیین شده باشد. با اینکار مشخص خواهد شد که مقدار هر یک از عوامل کارکرد حضور و غیاب پس از ارسال در کدام یک از عوامل کارکرد سیستم حقوق و دستمزد ثبت خواهد شد. در صورتی که تعیین عوامل مرتبط  در سیستم حقوق و دستمزد قبلا انجام نشده است مراحل زیر را انجام دهید :
۱- از منوی کارکرد وارد فرم “عوامل کارکرد” شوید.
۲- عامل مورد نظر را انتخاب و بروی کلید ویرایش کلیک کنید و معادل عامل کارکرد در سیستم حقوق و دستمزد را از لیست باز شدنی “عامل مرتبط” انتخاب کنید.
مراحل ذکر شده در بالا را برای کلیه عوامل کارکرد در سیستم حضور و غیاب تکرار کنید و پس از تعیین عوامل مرتبط، جهت ارسال کارکردهای پردازش شده به سیستم حقوق و دستمزد مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی کارکرد وارد فرم “ارسال اطلاعات کارکرد” شوید .
۲- با استفاده از لیست باز شدنی “دوره محاسباتی”، دوره مورد نظر را انتخاب کنید .
۳- در لیست نمایش داده شده، پرسنلی که قصد دارید اطلاعات کارکرد آنها را به سیستم حقوق و دستمزد ارسال کنید با استفاده از کلید -/+ انتخاب کنید (Ctrl+A انتخاب همه)
۴- بروی کلید “انتقال اطلاعات به سیستم حقوق و دستمزد” کلیک کنید و در فرم باز شده، تاریخ مورد نظر جهت ثبت کارکرد ها در سیستم حقوق و دستمزد را ثبت و بروی کلید تائید کلیک کنید.
با این کار کارکرد های پردازش شده در دوره محاسباتی انتخاب شده در تاریخ تعیین شده در هنگام انتقال، در سیستم حقوق و دستمزد ثبت خواهد شد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۸   ۱۰۱۱  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?