پیوست

۱۳۱۰ | کاربرد و ویژگی های آیتم “نمایش دهنده اطلاعات” در طراحی فرم سند چیست؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۳۱۰ | کاربرد و ویژگی های آیتم “نمایش دهنده اطلاعات” در طراحی فرم سند چیست؟

۱۳۱۰ | کاربرد و ویژگی های آیتم “نمایش دهنده اطلاعات” در طراحی فرم سند چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
این آیتم برای نمایش اطلاعات موجود در هر کدام از فیلدهای سند بکار می رود و برحسب اینکه فیلد مرتبط از چه نوعی باشد می تواند جنبه های متنوعی از آن را نمایش دهد که این امر با انتخاب ویزگی “نوع اطلاعات” آن محقق می شود. بعنوان مثال می توان تصویر پرسنلی یا تصویر امضای ایجاد کننده سند را در فرم نمایش داد. مقادیر این ویزگی و کاربرد آنها برحسب انواع فیلدها بشرح ذیل می باشد:
 فیلدهای نوع متنی و عددی : ویژگی “نوع اطلاعات” صرفا دارای آیتم “مقدار” خواهد بود که نشان دهنده عبارت متنی یا مقدار عددی فیلد مربوطه می باشد.
 فیلدهای نوع تاریخ : ویژگی “نوع اطلاعات” دارای لیستی از مقادیر “تاریخ کامل شمسی”، “سال / ماه شمسی”، “سال شمسی”، “تاریخ کامل میلادی”، “سال / ماه میلادی”، “سال میلادی” و “ساعت” می باشد.
 فیلدهای نوع پرسنل : ویژگی “نوع اطلاعات” دارای لیستی از مقادیر “عنوان کامل”، “عنوان”، “نام”، “نام خانوادگی”، “شماره پرسنلی”، “تصویر پرسنلی” و “تصویر امضاء” می باشد.
فیلد های نوع پست : ویژگی “نوع اطلاعات” دارای لیستی از مقادیر “عنوان کامل” “عنوان”، “متصدی”، “نام خانوادگی”، “شماره پرسنلی متصدی”، “واحد مربوطه” و “کد” می باشد.
فیلدهای نوع تصویر : ویژگی “نوع اطلاعات” دارای مقدار “تصویر” می باشد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۱۸, ۱۳۹۸   ۱۰۰۵  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?