پیوست

۱۰۷۷ | انتقال مانده مرخصی پرسنل به سال بعد بر چه اساس در سیستم انجام می شود؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۰۷۷ | انتقال مانده مرخصی پرسنل به سال بعد بر چه اساس در سیستم انجام می شود؟

۱۰۷۷ | انتقال مانده مرخصی پرسنل به سال بعد بر چه اساس در سیستم انجام می شود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای انتقال مانده مرخصی به سال بعد دو روش وجود دارد :
۱- روش اول “انتقال مانده مرخصی بصورت مطلق” می باشد. در این روش مانده از سال قبل حداکثر به میزان ذخیره مرخصی تعیین شده در فرم “نحوه ارزیابی” عامل مرخصی استحقاقی روزانه به سال بعد منتقل خواهد شد. به عنوان مثال اگر میزان ذخیره ۹ روز باشد و مانده مرخصی پرسنل ۱۲ روز باشد، مقدار ۹ روز به سال بعد منتقل خواهد شد و در صورتی که مانده مرخصی مثلا ۲ روز باشد، ۲ روز به سال بعد منتقل خواهد شد .
۲- روش دوم “انتقال مانده مرخصی بصورت غیر مطلق” می باشد. در این روش مانده مرخصی در هر سال حداکثر می تواند به اندازه میزان ذخیره تعیین شده در فرم “نحوه ارزیابی” عامل مرخصی استحقاقی روزانه، به مانده سالهای قبل افزوده شود. به عنوان مثال در صورتی که پرسنلی در ابتدای سال ۹۰ به میزان ۵ روز مانده مرخصی از سال ۸۹ برای وی انتقال داده شده است و در پایان سال ۹۰ مانده مرخصی وی به ۱۵ روز رسیده است و میزان دخیره ۹ روز باشد، برای انتقال مانده مرخصی به سال ۹۱، مانده سال قبل ( ۵ روز سال ۸۹) از مانده جاری (۱۵ روز پایان سال۹۰ ) کسر می شود و حداکثر به میزان ۹ روز ( عدد ثبت شده در میزان ذخیره) به مانده سالهای قبل (۵ روز) افروده شده و به سال بعد انتقال داده خواهد شد که در مثال ذکر شده مانده مرخصی در ابتدای سال ۹۱ برابر با ۱۴ روز خواهد بود.
نکته : برای انتخاب روش مورد نظر برای انتقال مانده مرخصی، در مدیریت گروه های کاری، از تنظیم مرتبط برای فرم شماره ۸۲ استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با انتقال مانده مرخصی به سال بعد به پرسش و پاسخ با کد ۷۰۵مراجعه کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۸   ۱۶۷۴  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?