پیوست

۱۰۴۹ | چگونه می توان به ساعات دوره های آموزشی ثبت شده برای پرسنل در فرمول های محاسباتی دسترسی داشت ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۰۴۹ | چگونه می توان به ساعات دوره های آموزشی ثبت شده برای پرسنل در فرمول های محاسباتی دسترسی داشت ؟

۱۰۴۹ | چگونه می توان به ساعات دوره های آموزشی ثبت شده برای پرسنل در فرمول های محاسباتی دسترسی داشت ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای دسترسی به ساعات دوره های آموزشی ثبت شده در فرم “دوره های آموزشی” برای هر پرسنل در فرمول های محاسباتی عوامل حکم کارگزینی دو روش وجود دارد :
روش اول : در روش اول دسترسی به مجموع ساعات دوره های آموزشی بدون دخیل شدن پارامترهای مرتبط با دوره آموزشی امکان پذیر می باشد. برای اینکار از پارامتر “جمع ساعت دوره های آموزشی” از زیر مجموعه “اطلاعات سازمانی پرسنل” در فرمولهای محاسباتی استفاده کنید. این پارامتر جمع ساعات کلیه دوره های آموزشی ثبت شده برای پرسنل را در اختیار قرار می دهد.
روش دوم : در روش دوم می توان به ساعات دوره های آموزشی بر اساس دو پارامتر “نوع دوره” و “وضعیت دوره” دسترسی داشت. برای اینکار از تابع “ساعات دوره های آموزشی: نوع” وضعیت” در فرمول های محاسباتی استفاده کنید. این تابع جمع دوره های آموزشی ثبت شده برای پرسنل با نوع و وضعیت دوره تعیین شده به عنوان پارامتر ورودی تابع را در اختیار قرار می دهد. به عنوان مثال عبارت Proc0009(7;1)  جمع ساعات دوره های ثبت شده با نوع کد ۷ و وضعیت کد ۱ را در دسترس قرار می دهد.
نکته ۱: کد نوع دوره و کد وضعیت دوره از فرم “پارامترهای عمومی” قابل دسترس است.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۸۶۶  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?