مدیر سیستم می تواند برای مدتی سیستم را قفل نماید تا از ورود کاربران به سیستم ممانعت شود. برای این منظور مدیر سیستم می باید از مسیر مدیریت سازمان --> مدیریت عملیات سیستم --> آیتم قفل کردن سرویس را انتخاب نماید. با فشار دادن دکمه "Lock Down " امکان ورود به سیستم از کاربران گرفته شده و فقط کاربر Administrator و همینطور نام کاربری هایی که در گروه کاری Administrator اضافه شده باشند می توانند وارد سیستم شوند. برای برگرداندن برنامه به...
بیشتر بخوانید


