خدمات پشتیبانی

پشتیبانی گروه نرم افزاری پیوست

توسعه و گسترش زیرساخت‏های ارتباطی و نهادینه شدن فناوری اطلاعات، یک نیاز اساسی در ارائه خدمات به سازمان ها و موسسات بوجود آورده، شرکت‏های پیشرو همچون گروه نرم افزاری پیوست در برنامه ریزی ارائه خدمات پشتیبانی سهم قابل توجهی را به خدمات الکترونیک تخصیص داده اند.

از ویژگی اصلی این نوع خدمات را می توان به سرعت بالای خدمت رسانی، قابلیت ردیابی دقیق و بهره مندی از عالی ‏ترین سطوح تخصصی سازمان خدمات رسان اشاره کرد. درگذشته مهم ترین دل نگرانی مدیران در این نوع از خدمات متوجه تهدیدات فضای سایبری بود که امروزه با بکارگیری ارتباطات امن مبتنی بر فناوری‏های پیشرفته، ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک برطرف گردیده است. استفاده از ابزار ارتباط الکترونیک یک راهبرد مدیریتی در دستیابی به خدمات بلادرنگ با حفظ استاندارد‏های کیفی می باشد، با اینحال به مفهوم حذف کامل ارتباط حضوری کارشناسان نخواهد بود چرا که ارائه برخی از خدمات با حضور کارشناسان در محل سازمان خریدار مانند آموزش‏های حضوری و شفاهی از اثرگذاری بیشتری برخوردار است.

سازمان الکترونیک پیوست

سامانه تیکت

این سامانه بعنوان راهکار مطمئن و عمومی نزد شرکت‏های معتبر و پیشرو در جهان می باشد. با استفاده از این سامانه، خریداران می توانند به مجرد مواجهه با اشکال، نقص فنی و یا طرح هر نوع پیشنهاد، اقدام به ثبت تیکت با جزئیات لازم نمایند و در کوتاهترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

پایگاه دانش

پایگاه دانش

با توجه به گستردگی دامنه اطلاعات وتغییرات روزانه اطلاعات، راهبری و کاربری بهینه سیستم‏ها تا حد زیادی متاثر از سرعت تحولات و تغییرات نرم افزار در گذر زمان و در پاسخ به نیازهای متنوع کاربران می باشد، استفاده از اطلاعات آنلاین جایگزین روش های سنتی شده و دسترسی به آن گردیده.

خدمات ریموت

خدمات ریموت

این نوع از خدمات پس از برقراری ارتباط اولیه با کارشناسان پیوست، به فراخور نیاز کاری، توسط ایجاد کانال‏های ارتباطی و زیر ساخت مناسب ارائه خواهد شد. این ارتباط با  حضور کارشناس در سایت خریدار به صورت مجازی ایجاد می شود و کارشناسان پشتیبانی را قادر می سازد  تا خدمات را در کوتاهترین ممکن به مشتری ارائه دهند.

contact


برای انعکاس نقطه نظرات در قالب انتقاد و شکایت و نیز ارایه هر گونه پیشنهاد می توانید از صفحه ارتباط با مدیر عامل استفاده نمایید. دریافت مستقیم نقطه نظرات کاربران و خریداران تحت هر عنوانی که باشد فرصت مغتنمی است که مدیریت گروه نرم افزاری پیوست، از آن برای افزایش رضایتمندی خریداران بهره خواهد جست.


[کل: ۴ میانگین: ۵]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.