پیوست

سازمان ملی بهره وری ایران

گروه نرم افزاری پیوست > خریداران  > داستان موفقیت  > سازمان ملی بهره وری ایران
سازمان ملی بهره وری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
nipo
حوزه فعالیت: برنامه‌ریزی، سیاستگذاری، راهبری، پایش و ارزیابی بهره‌وری همه فعالان اقتصادی و عوامل تولید
و ارتقای بهره‌وری در تمامی بخش‌های اقتصادی،‌ اجتماعی، فرهنگی، دولتی و غیر‌دولتی

وب سایت: www.npo.gov.ir


نرم افزارهای راه اندازی شده: سیستم های جامع مالی | منابع انسانی اتوماسیون اداری 

درباره سازمان ملی بهره‌وری ایران

سازمان ملی بهره‌وری، یک سازمان جوان، نوپا و پرانرژی است که وظیفه ارتقاء بهره‌وری در سطح کلان و خرد دستگاه های اجرایی کشور را بر عهده دارد.

در سال ۱۳۹۰ بر‌اساس ماده ۷۹ قانون برنامه پنجم توسعه، سازمان ملی بهره‌وری ایران به عنوان موسسه دولتی وابسته به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و با استفاده از امکانات موجود ایجاد شد.

آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۹ در تاریخ ۱۳۹۰/۸/۱ به تصویب هیات وزیران رسید و در ۱۲ دی ماه همان سال،‌ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد و این سازمان تا تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۷ به عنوان زیر مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به کار خود ادامه داد.

پس از احیا و تجدید ساختار دوباره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال ۱۳۹۳، «سازمان ملی بهره‌وری ایران» به عنوان یکی از سازمان‌ های تابعه سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کشور به فعالیت خود ادامه می داد تا تاریخ ۱۳۹۵/۷/۲۷ که با تصویب نامه شورای عالی اداری (با توجه به تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به دو سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور) به عنوان سازمان وابسته به سازمان اداری و استخدامی کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. همچنین سازمان ملی بهره‌وری ایران به عنوان دبیرخانه سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) در ایران فعالیت می‌کند، سازمان بهره‌وری آسیایی، یک سازمان منطقه‌ای بین دولتی و غیرانتفاعی است که هدف اساسی آن، سرعت بخشیدن به توسعه اقتصادی در منطقه آسیا و اقیانوسیه از طریق ارتقای بهره‌وری در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات عمومی و محیط زیست و تلاش در جهت افزایش آگاهی نسبت به بهره‌وری است که در حال حاضر ۱۹ عضو دارد.


چالش اولیه

پیش از خرید و راه اندازی نرم افزار پیوست، نرم افزار دیگری در مجموعه وجود داشت. اما در مورد حساب های ارزی سازمان، به دلیل یکپارچه نبودن سیستم ارزی و مالی، مشکل ثبت سند وجود داشت.  به خاطر عدم یکپارچگی، نرم افزارها همخوانی نداشته و مشکلاتی به وجود می آمد.

smbv min

“یکی از همکاران ما در واحد مالی، با گروه نرم افزاری پیوست در نمایشگاه الکامپ آشنا شدند و از نرم افزار خوششان آمد. از مجموعه دعوت شد تا دمویی در سازمان ارائه کنند. یکپارچگی سیستم ها و هماهنگی آن ها نظر ما را جلب کرد و تصمیم بر آن شد کل نرم افزارها به پیوست تغییر یابد.”

یونس علیپور

کارشناس برنامه و بودجه

نقاط قوت پیوست

“درخواست هایی که از مجموعه کردیم پیگیری و انجام شده است.

فرآیند گزارش گیری برای ما بسیار آسان شده است.

ارسال اطلاعات از منابع انسانی و کارگزینی به مالی  و برعکس؛ و یا از سیستم تردد به مالی خیلی راحت تر شده و کارها ساده تر انجام می پذیرد. همچنین انتقال اطلاعات از بین مدیریت ها و معاونت های مختلف نیز تسهیل شده است.

من خودم راهبر سیستم تردد بودم. میتوانم بگویم کسانی که برای آموزش می آمدند و یا نیروهایی که بصورت حضوری برای رفع اشکال به سازمان ما مراجعه می کردند، به لحاظ اطلاعات خیلی قوی بوده و روابط عمومی بسیار بالایی داشتند. تمام همکاران شما که برای آموزش مراجعه می کردند بسیار خوب و حرفه ای و با صبر و حوصله آموزش را پیش می برند.”


| علت توسعه پیوست در مجموعه سازمان ملی بهره وری ایران |

“نیاز سازمان ما؛ سیستمی بود که اطلاعات منابع انسانی، ارزی و سیستم تردد را با نرم افزار مالی یکپارچه سازی کند. در نهایت هم انعطاف پذیری ماژول ها و انعطاف پذیری در تعریف فرمول ها، منجر به گزینش پیوست برای کلیه بخش ها شد.  

از روابط عمومی بالای کارشناسان پیوست و انعطاف پذیری سیستم تشکر میکنم.”


داستان های موفقیت بیشتر بخوانید…

[کل: ۰ میانگین: ۰]
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.