پیوست

۱۶۹۱ | چگونه می توان امتیاز حق شغل را در سیستم کارگزینی پیاده سازی کرد ؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۶۹۱ | چگونه می توان امتیاز حق شغل را در سیستم کارگزینی پیاده سازی کرد ؟

۱۶۹۱ | چگونه می توان امتیاز حق شغل را در سیستم کارگزینی پیاده سازی کرد ؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در قانون خدمات کشوری برای محاسبه امتیاز حق شغل جدولی طراحی شده است که خروجی آن بر اساس دو پارامتر طبقه و رتبه شغلی تعیین می شود.
۱- طبقه: بر اساس این قانون ۱۶ طبقه موجود است که گروه استحقاقی ۱ الی ۵ در طبقه یک قرار گرفته و ۱۵ گروه استحقاقی بعدی به ترتیب در طبقات بعدی قرار خواهند گرفت. در جدول امتیاز شغل طبقات شغلی در ردیفهای جدول قرار خواهند گرفت و در فرم اطلاعات پرسنلی در فیلد  “طبقه / گروه” قابل ثبت می باشد.
۲- رتبه شغلی: بر اساس قانون خدمات کشوری ۵ رتبه شغلی به نامهای مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی وجود دارد که هر یک از پرسنلی در یکی از این رتبه ها قرار خواهند گرفت. تعیین رتبه هر شحص بر اساس سابقه و مدرک تحصیلی وی انجام می شود و رتبه شغلی هر یک از پرسنل در فرم اطلاعات پرسنلی در فیلد “رتبه شغلی” قابل ثبت می باشد. رتبه های شغلی در ستون های جدول امتیاز شغل قرار دارند.
با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا، برای پیاده سازی امتیاز شغل کافی است تا جدول مربوطه در سیستم بصورت جدول نوع اول طراحی شود و سپس در فرمول محاسباتی عامل امتیاز شغل ( حق شغل به عنوان عامل امتیازی در سیستم طراحی می شود)  خروجی مناسب از جدول گرفته شود.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۹۰۷  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?