پیوست

پیوست در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران

گروه نرم افزاری پیوست > تازه های پیوست  > پیوست در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
– پیوست در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
news

استقرار سامانه نرم افزار جامع حسابداری پیوست (IFS) در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران عملیاتی شده و با شروع فرایند استقرار پروژه، ۱۲ طرح گازرسانی این شرکت نیز به صورت عملیاتی آغاز به کار با نرم افزار پیوست نموده اند. هم اکنون شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به طور فراگیر به نرم افزار یکپارچه حسابداری و مدیریت اسناد پیوست مجهز بوده و فرایند آموزش سیستمها از طریق برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و کاربردی انجام گرفته است.

پیاده سازی سامانه IFS در این شرکت با هدف یکپارچه سازی فرایندهای مالی، امکان دریافت گزارش های متنوع و شفاف سازی رویه ها و همچنین ارایه دیدگاه بهتر از وضعیت سازمان برای مدیران مجموعه صورت گرفته است. به طوریکه مدیر عامل این شرکت در نشست افتتاحیه پروژه، اذعان داشت که به دلیل لحاظ شدن ملاحظات قانون مبارزه با پول شویی و نظام سلامت اداری در سیستم جامع حسابداری  پیوست، پیاده سازی موفق این سیستم ، علاوه بر افزایش بهره وری، خوشنامی بیشتر مجموعه را نیز به دنبال دارد.

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران می باشد که بر اساس نظام اجرایی طرح های صنعت نفت در سال ۱۳۸۴ پایه گذاری شده است. در حال حاضر این شرکت با بیش از ۱۰۰۰ نیروی کارآمد در صنعت نفت و گاز در زمینه اجرای طرح های صنایع گاز فعالیت گسترده ای دارد.

[کل: ۰ میانگین: ۰]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها