پیوست

چگونه می توان برگه های اسناد را با استفاده از مقادیر مشخصه های آن پیدا کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > چگونه می توان برگه های اسناد را با استفاده از مقادیر مشخصه های آن پیدا کرد؟

چگونه می توان برگه های اسناد را با استفاده از مقادیر مشخصه های آن پیدا کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
به این منظور می بایست به روش زیر عمل نمود :
در محیط بایگانی اسناد، بر آیکن “جستجو صفحه” کلیک کرده و سپس روی دکمه “پاک صفحه” کلیک کرد. در این فرم آیتمهای “ایجاد کننده”، “رشته”، “عدد”، “تاریخ از” و “تاریخ تا” دیده می شوند.
آیتم “ایجاد کننده”، نشان دهنده مشخصه عمومی برگه محتوا است و با مقداردهی به آن با اطلاع از اینکه ایجاد کننده برگه محتوای سند، چه کسی است، می توان برگه مورد نظر را یافت.
آیتم “رشته”، هم می تواند به عنوان مشخصه عمومی برگه محتوا در نظر گرفته شود که در این صورت با اطلاع از عنوان برگه محتوای سند و مقداردهی به این آیتم، می توان برگه مورد نظر را یافت. و هم اینکه به عنوان مشخصه اختصاصی برگه محتوا در نظر گرفته شود که در این صورت نشان دهنده مشخصه هایی است که از نوع رشته ای برای برگه های سند تعریف شده اند. با توجه به سرستونهای لیست پایین صفحه، حداکثر چهار مشخصه رشته ای از یک برگه از محتوای سند قابل جستجو می باشد.
آیتم “عدد”، نشان دهنده مشخصه اختصاصی برگه های محتوای سند بوده و با توجه به سرستونهای لیست پایین صفحه، حداکثر دو مشخصه عددی از یک برگه از محتوای سند قابل جستجو است.
آیتم “تاریخ از” و “تاریخ تا”، هم می تواند به عنوان مشخصه عمومی برگه محتوا در نظر گرفته شود که در این صورت با اطلاع از اینکه تاریخ ایجاد برگه محتوای سند، در چه بازه زمانی است، می توان برگه مورد نظر را یافت. و هم اینکه به عنوان مشخصه اختصاصی برگه محتوا در نظر گرفته شود در این صورت نشان دهنده مشخصه هایی است که از نوع تاریخ برای برگه های سند تعریف شده اند. با توجه به سرستونهای لیست پایین صفحه، فقط یک مشخصه از نوع تاریخ، از یک برگه از محتوای سند قابل جستجو می باشد.
پس از تعیین مقادیر آیتمهای (مشخصه های) مورد نظر می بایست بر دکمه “جستجو” کلیک کرد. به این ترتیب برگه های یافته شده در لیست پایین صفحه نمایش داده خواهند شد.
نکته : امکان جستجوی برگه های محتوای سند در محیط مدیریت اسناد نیز وجود دارد و به منظور جستجو می بایست در محیط مدیریت اسناد، از نوار ابزار آیکن “جستجوی صفحه” را انتخاب و مطابق با روش فوق برگه مورد نظر را یافت.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۲۰, ۱۴۰۳   ۱۱۲۴  
Total ۱ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?