پیوست

چگونه می توان عامل مرتبط با تردد بین شیفت پرسنل را بر اساس برگه های ثبت شده، تعیین کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > چگونه می توان عامل مرتبط با تردد بین شیفت پرسنل را بر اساس برگه های ثبت شده، تعیین کرد؟

چگونه می توان عامل مرتبط با تردد بین شیفت پرسنل را بر اساس برگه های ثبت شده، تعیین کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
بطور عادی پیش کدهای استفاده شده بروی دستگاه کارت ساعت تعیین کننده عامل مرتبط با ورود و خروج می باشد. به عنوان مثال در سازمانی کلید F2 برای ماموریت ساعتی تعبیه شده است و بنابراین پرسنل در زمانی که به ماموریت ساعتی می روند از این پیش کد بروی دستگاه کارت ساعت استفاده میکنند و سیستم حضور و غیاب نیز با توجه به این پیش کد عامل مرتبط ورودو خروج را لحاظ می کند.
اما در مواردی از جمله سازمانهایی که بجای دستگاه کارت ساعت از Gate های ورود و خروج استفاده میکنند، چنین پیش کدهایی برای استفاده وجود ندارد. در این موارد می توان سیستم را به گونه ای تنظیم کرد تا ورود و خروج بین شیفت پرسنل بر اساس برگه های ثبت شده در سیستم تعبیر شود. به عبارت دیگر سیستم در زمان پردازش اطلاعات در صورتی که پرسنل مورد نظر تردد بین شیفت داشته باشد به برگه های ثبت شده رجوع کرده و اگر در فاصله مورد نظر برگه تائید شده ای در سیستم حضور و غیاب وجود داشته باشد، عامل مرتبط با تردد بر اساس آن تعیین می شود. برای پیاده سازی این مورد لازم است تا اقدامات زیر انجام شود :
۱- تنظیمات مرتبط با گروه کاری: چک باکس “تعبیر رخدادهای ساعت بر حسب برگه های ثبت شده” را برای گروه کاری مورد نظر در فرم شماره ۸۱ (تنظیم نحوه محاسبه عوامل) مارک کنید.
۲- تعیین میزان همپوشانی برگه با ساعت: در حالی که تنظیم یاد شده در مرحله قبل را انتخاب کرد اید در فرم گروه کاری مورد نظر بروی کلید “عدد مرتبط” کلیک کنید و در پنجره نمایش داده شده حداقل میزان همپوشانی قابل قبول را  ثبت و تائید کنید. در حقیقت این عدد ( عدد وارد شده بصورت درصد درنظر گرفته خواهد شد) تعیین میکند که برگه  موجود در سیستم می بایست حداقل چه مقدار از رخ داد ثبت شده بروی کارت ساعت را پوشش دهد تا عامل مرتبط از روی برگه تعبیر شود. به عنوان مثال در صورتی که عدد را ۵۰ را ثبت کرده باشید به این معنی خواهد بود که برگه موجود در سیستم حداقل می بایست ۵۰ درصد تردد را پوشش دهد تا ملاک تعیین عامل مرتبط باشد.
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳   ۱۰۷۷  
Total ۱ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?