پیوست

۱۵۴۵ | چگونه می توان جدول ارتقاء گروه را در سیستم تعریف کرد؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۵۴۵ | چگونه می توان جدول ارتقاء گروه را در سیستم تعریف کرد؟

۱۵۴۵ | چگونه می توان جدول ارتقاء گروه را در سیستم تعریف کرد؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
جدول ارتقاء گروه، گروه استحقاقی پرسنل را بر اساس دو پارامتر سنوات خدمت و مقطع تحصیلی در دسترس قرار می دهد. این جدول در گزارش ارتقاء گروه و محاسبه خودکار گروه استحقاقی توسط سیستم کاربرد دارد. برای تعریف جدول ارتقاء گروه در سیستم مراحل زیر را دنبال کنید :
۱- از منوی اطلاعات پایه وارد فرم “انواع جداول اطلاعاتی” و یک جدول جدید با مشخصات زیر ایجاد کنید :
۱-۱ – “تعداد ردیف” را معادل تعداد مقاطع تحصیلی قرار دهید و “تعداد ستون” را معادل تعداد گروه استحقاقی (طبق قانون ۲۰ گروه استحقاقی وجود دارد)
۲-۱ – مقدار فیلد “شروع” را ۳ و “پهنا”را ۳۰ قرار دهید و مقدار لیست بازشدنی “نوع” را “نوع دوم” قرار دهید.
۳-۱ – عناوین ردیفها ( مقاطع تحصیلی) و عناوین ستونها (گروه های استحقاقی) را تعریف و اضافه کنید. برای اینکار کافی است به عنوان مثال عنوان ردیف مورد نظر را در فیلد مربوطه ثبت و سپس بروی کلید + کنار آن کلیک کنید تا عنوان ثبت شده به ردیف ها افزوده شده. برای ستون ها نیز مشابه همین کار انجام شود.
۲- پس از تعریف جدول در فرم “انواع جداول اطلاعاتی”، از منوی اطلاعات پایه وارد فرم “جداول اطلاعاتی” شوید و یک جدول جدید ایجاد کرده و نوع آن را معادل جدول تعریف شده در مرحله قبل قرار دهید و همچنین مقدار لیست بازشدنی “نوع ویژه” را معادل “ارتقاء گروه” قرار دهید.
۳- بروی کلید “اطلاعات مرتبط” کلیک کنید و در فرم باز شده، اطلاعات جدول را به ترتیب از کوچکترین مقطع به صورت زیر ثبت کنید :
۱-۳ – در دو فیلد اول (از سمت راست) “محدوده مقادیر”، کد مقطع تحصیلی مورد نظر را وارد کنید (کد مقطع از فرم پارامترهای عمومی قابل استخراج است)
۲-۳ – در دو فیلد بعدی میزان سابقه را وارد کنید.
۳-۳ – مقدار خروجی را معادل گروه استحقاقی مورد نظر قرار دهید و شماره ردیف و ستون را دقیقا معادل آنچه که در جدول مورد نظر است ثبت کنید.
به عنوان مثال در زیر رکورد مرتبط با مقطع تحصیلی لیسانس شرح داده شده است با این فرض که تا ۵ سال سابقه با این مقطع معادل گروه استحقاقی ۱۰ می باشد. ( کد لیسانس = ۷)
دو فیلد اول = ۷  دو فیلد بعدی  = ۵  مقدار خروجی = ۱۰  شماره ستون = ۱۰ شماره ردیف ۵
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸   ۹۳۵  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?