پیوست

۱۳۲۳ | پورتال سازمانی چیست؟

گروه نرم افزاری پیوست > ۱۳۲۳ | پورتال سازمانی چیست؟

۱۳۲۳ | پورتال سازمانی چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پورتال سازمانی یا درگاه اطلاعاتی سازمان، چارچوبی برای یکپارچه کردن اطلاعات، افراد و فرآیندها از طریق مرزهای سازمانی است. یک پورتال یک نقطه ورود واحد پدید می‌آورد که اغلب در قالب یک UI مبنی بر وب است و برای جمع‌آوری اطلاعات از طریق برنامه‌های کاربردی خاصی کهportlet نامیده می‌شود، طراحی شده است.
درحقیقت پورتال سایتی است که درگاهی را برای ورود به دنیای اطلاعات در مورد موضوع مشخصی به شما عرضه می‌کند. پورتال یک سایت بسیار بزرگ بر روی اینترنت است که می‌تواند حجم بالایی از اطلاعات و سرویس‌دهی به کاربران و بازدیدکنندگان را اداره کند. به زبان فنی یک سایت پورتال از یک صفحه ورودی پر از داده و پیوند شده تشکیل شده که امکانات زیاد و مخاطبین متنوعی را پشتیبانی می‌کند.
پورتال مجموعه‌ای از سیستم‌های ترکیبی است که کار یافتن اطلاعات را برای کاربران ساده می‌کند.برنامه‌های این سیستم معمولا شامل اخبار، سرویس‌های رایگان پست الکترونیک، فروشگاه‌های برخط (Online)، اتاق‌های گفتگو، انجمن‌ها، تبلیغات طبقه‌بندی شده، پیوند به سایت‌های دیگر و از همه مهم‌تر یک موتور جستجو می‌باشند. هدف از تمامی این برنامه‌ها تنها ایجاد آسودگی و ایجاد حس “اجتماع” برای کاربران است و ایجاد این اعتماد در کاربران که به جای این که در سراسر وب به دنبال اطلاعات بگردند و به تنهایی تکه‌های پازل را پیدا و سوار کنند از پورتال استفاده کرده و سفر خود را از آنجا آغاز کنند. بنابراین در این حالت پورتال یک سرویس با ارزش را برای جلوگیری از هدر رفتن وقت کاربران فراهم می‌کند.
پورتال سازمانی و لپ تاپ و شبکه اطلاعات
[کل: ۰ میانگین: ۰]

فروردین ۱۸, ۱۳۹۸   ۱۴۱۰  
Total ۰ Votes:
۰

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

سوالی دارید ؟

به محض بروز رسانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد

+ = Verify Human or Spambot ?